- Hey ! Aptal önüne baksana !
- Boşver o dört numara gözlükleriyle önünü bile zor görüyordur.
Dedi sarışın bukleli kız. Hiç umurlarında değildi. Şu an birinin kalbini kırmışlardı ama hiç umurlarında değildi. Çünkü o çirkindi, şişmandı ve yeteneksizin tekiydi.
Oysa ki kalbi o kadar temizdi ki...
Ama kimse kalbinin temiz olmasını umursamıyordu. Onlar sadece dışa bakıyorlardı çünkü onlar kalpsizdiler.Kızlar ona bakarak kahkaha atarken başka bir kızın
- O burda ! Geldiii.
diye bağırdığını duydu çirkin olan. Hemen o yöne doğru döndü. Evet gelmişti. Okul başkanının muhteşem oğlu Lee Min Ho. Çirkin olanın boyu kısa olduğu için Lee Min Ho' yu görmesi çok uzun sürmüştü.
Etrafına baktı kız öğrenciler kadar erkek öğrenciler de toplanmıştı. "Acaba onlar neden toplanmış" diye düşündü. Düşüncelerinin dağılmasını ve kendine gelmesini sağlayan ders zilinin sesiyle adımlarını 3. koridora doğru yönlendirdi.
Sınıfa başı eğik bir şekilde girdi ve en arka sırada cam kenarında ki tekli sıraya yöneldi. Aslında bütün sıralar ikiliydi ama kimse onunla oturmak istemediği için yanında ki sırayı almışlardı. Gerçi almamış olsaydılar bile kimse onun yanına oturmayacaktı.
Yeni öğretmen sınıfa girdi ve söze başladı.
- Merhaba arkadaşlar bu sınıfta sesinizi nasıl ayarlayabileceğinizi ve yüksek notalara nasıl çıkabileceğinizi öğreneceksiniz. Her neyse lafı fazla uzatmayacağım okulumuza iki yeni öğrenci nakil oldu. Lütfen onlarla iyi geçinin.
dedikten sonra kapıya doğru bakarak "Gir!" komutunu verdi.
Çirkin olan Lee Min Ho'yu biliyordu peki ya diğeri kimdi?
Kafasını gelenlere bakmak için kaldırmak istedi ama ona bakarlar diye endişelendiği için kafasını oynatmadı bile. Sadece gelen ses ile diğerinin bir kız olduğunu anladı.
- Merhaba benim adım Kim Ah-Ra Gangnam dan babamın işi sebebiyle buraya taşındık.
demesiyle sınıfta ki erkeklerden " iyi ki taşınmışsınız. " " harikaa" seslerini duymuştu.
Kız konuşmasına devam etti.
- Umarım iyi geçiniriz. Benimle ilgilenin lütfen.
dedi ve başıyla selam verdi. Ve sıra Lee Min Ho'ya gelmişti.
- Hepinizin beni tanıdığını biliyorum bu yüzden kendimi tanıtmaya gerek duymuyorum sadece şunu dile getirmek istiyorum yalakacılardan, yalancılardan ve özellikle terbiyesiz ve görgüsüzlerden hiç hoşlanmam bunun dışında bana nasıl yaklaşırsanız size öyle yaklaşırım.
dedi. O an çirkin olanın aklından" şu an yaptığın ne peki?" diye geçti. Öğretmen oturmaları için işaret edince Lee Min Ho sınıfın en züppesinin yanına geçti. Kız ise yer açan erkekleri yok sayarak çirkin olanın birbirinden ayrılmış olan duvar kenarında ki tekli sıraya oturdu.
Yoklama alınmaya başladı.
- Kim Ryeo-Wook?
- Burada
Öğretmen bir ses duyduğuna emindi ama yineledi sorusunu.
- Kim Ryeo-Wook burada mı?
Ryeowook sesini birazcık daha yükselterek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAR DUST HİGH SCHOOL ( RYEORA )
FanfictionKim Ah-Ra ve Kim Ryeo-Wook Kim Ryeo-Wook oldukça şişman, sakar, beceriksiz ve çokta zeki olmayan biridir. Star Dust High Scool da hayalini gerçekleştirmeyi amaçlıyor ancak dış görünümü yüzünden okul arkadaşları tarafından aşağılanıyor tabi öğretmenl...