Kız kapının arkasına geçmiş sessizce dinliyordu. Yüzbaşının ağzından çıkan her kelimeye dikkat kesildi.
Steve ellerini büyük gri masanın üzerine koydu. "Yüzlerce insanı öldürdü, Matt." Sarışın adam bu inatçı avukatla konuşmaktan bıkmıştı. Fury ne zaman Laura'nın, Shield'da getirilmesini istese bu adam aptal evrakları ile gelip oyunu sürekli bozuyordu.
"Mektubu okumadın mı? Bu bir itiraf. Sarah bu çocuğun işlediği her ölüm için yükümlülük iddia ediyor. Her biri için."
"Bu bir şeyi değiştirmiyor." Adam artık tükenmişti. Bu sefer kızı götürmekte kararlıydı.
"Hayır, bu her şeyi değiştirir. Burada kurban Laura o insanları öldürmek zorundaydı. " Matt elini kravatına götürüp gevşetti. Uzun zamandır kızı onlardan korumaya çalışıyordu.
"X-23'ün gitmesine izin yok. Sorumlu tutulması gerekiyor." Eğer Steve, Laura'yı yine alamazsa, Fury kız için bir tutuklama emri çıkaracağını söylemişti
Laura, Yüzbaşının sözlerinden sonra gözlerini kapatarak kafasını kapıya yasladı. Çıkmaz bir yola girmişti ve artık onu kurtaracak kimse yoktu.
"Ve sen Shield'ın bunu yapacağını mı düşünüyorsun? Onu kullanacaklar, Steve. Shield'a silah teslim ediyorsun, ve biri gibi onu da kullanacaklar."
Evet hikayeyi yeniden derledim. Yayınlamazsam içimde kalırdı. Tekrar ve tekrar, düşünceleriniz nelerdir? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X-23 | Bucky Barnes
Fanfiction"Onun normal bir hayat yaşamak için fırsatı vardı. Ve siz Yüzbaşı, bunu ondan aldınız..." Wattpad de ki ilk türkçe X-23 kurgusudur. ©Tüm Hakları Saklıdır.