Rozdział 1

149 14 5
                                    

Siedziałam właśnie na wiklinowym fotelu stojącym na tarasie i rozmyślałam dużo na temat tajemniczej telefonicznej rozmowy mojego ojca.
Rozmowa:
Nie martw się za tydzień wrócę z delegacji i się spotkamy. Kocham cię synku...
Dalej już nie usłyszałam bo tata gdzieś odszedł. Ciekawe kto dzwonił i dlaczego tata nazwał go swoim synkiem? No nic narazie nie będe zawracała sobie tym głowy.
Rap Monster pov:
Właśnie dzwonił mój ojciec spytałem się go kiedy wraca do Seolu. Ta delegacja trwa już za długo zresztą jego szef mówił że on sam wzioł sobie wolne. Zaczynam podejżewać że coś przedemną ukrywa i jeszcze te różowe gumki do włosów walające się po całym jego samochodzie. A jak on ma inna rodzinę i to do niej pojechał ? Suga mnie woła zaczynamy próbę. Zastanowie się nad tym później.
Kilka godzin później:
Po próbie byłem bardzo zmeczony ale postanowiłem nie odpuścić , pomyslałem że jesli tata ma córkę a ja siostre to może ma po nim nazwisko , lub chociaz w jakis sposób jest z nim zwiazana. Napisanie lub nawet wypowiedzenie jego nazwiska zawsze było dla mnie wyzwaniem, ale co tu sie dziwić w koncu ja wychowalem sie w Korei a on jest Polakiem. Kiedyś uczyl mnie polskiego i nawet troche tam umiem ale jesli bede mial siostre z tamtąd to musze chociaż się umiec z nią porozumieć. No nic może w internecie znajde informacje mi potrzebne.

Wpisuje w wyszukiwarce :
Robert Grąchowiak
WYNIKI WYSZUKIWANIA:
Robert Grąchowiak - znany polski weterynarz, wynalazł sposób na przeszczep prawie wszystkich organów u zwierząt !
Jego córka podobno przez ojca także chce zostać weterynarz em...

Nie wierzę wystarczylo wpisac jego imie w polskiej wyszukiwarce i odmrazu wyskakuje że ma corkę. Może znajde też ją tutaj ?
Chyba ma jakies angielskie imię z tego co zauważyłem.

Wpisuje w wyszukiwarce :
Hope Grąchowiak ( brakuje tylko J i było by J -Hope )
Wyniki wyszukiwania Galeria :

Bylem zdumiony że ta dziewczyna to może byc moja przyrodnia siostra, ale nie mialem czasu na zastanowianie sie bo nasz menadżer przyszedl do pokoju i kazal nam iść spać bo jutro mamy ważny koncert

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bylem zdumiony że ta dziewczyna to może byc moja przyrodnia siostra, ale nie mialem czasu na zastanowianie sie bo nasz menadżer przyszedl do pokoju i kazal nam iść spać bo jutro mamy ważny koncert.

Hej! A wiec wstawiłam wczesniej rozdziało bo szybciej go napisalam choć uwazam ze wyszedl tak 2/10 no ale mowi się trudno czasem wena oposzcza. Mam też do was pytanie czy nie macie jakis fajnych zdjec nastolatek bo ja nie znalazlam takiego jak chcialam bo ta dziewczyna miala miec tylko 16 lat ( wiem pomylilam sie w prologu i napisalam że jest on niego o 5 lat mlodsza a powinno być o 7 ) a na tym zdjeciu jest chba jakas 20 dziewczyna xD no ale i tak nawet nie wyglada najgożej.To tyle i mam zamiar przez reszte wakacji wstawiac co 2 dni rozdział ale musze wiedzieć że tego chcecie wieć umawiamy sie tak ze jesli bedzie pod tym rozdzialem 10 votes bede wstawiala rozdzialy co 2 dni ;) Kocham was! Papa
Ps. Musze wymyslic wam jakąs nazwę może potworki ( bo pewnie każdy z was lubi RapMona) napuszcie czy tak wam odpiwiada.
XxKoniara25xX

My Brother | Rap MonsterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz