BEGÜM'DEN
Sürahiyi elime aldım ve bardağa su doldurdum . Suyu içerken arkadan ellerini karnıma dolayan Berk ile irkildim . Bunu karnım belirginleşmeye başladığından beri yapıyordu yani artık alışkanlık olmuştu onun için . ama ben hala alışamamıştım buna . Elimde ki suyu içtikten sonra musluğu açtım ve bardağı çalkalayıp bulaşık makinesine koydum. O sırada kollarını karnımdan çekti Berk.
" Aşkım bugün nasılsın ? Yani hala miden yanıyor mu ?" diyen Berk'e gülümseyerek baktım .
"Aşkım merak etme . Sanırım oğlumuz çok saçlı doğacak . diğer günlere bakarsak midem bugün daha iyi . sanırım içtigim ilaç işe yarıyor . " Berk'in rahat bir nefes verdiğini gördüm . Ona karnımın izin verdiği kadar sarıldım . O da hemen doladı kollarını belime . "Seni çok seviyorum "diye fısıldadı kulağıma . "Bende seni çok seviyorum " dedim ve yanağından öpüp ayrıldım ondan. Karnım artık aşağı indiği için zor taşıyordum karnımı. Boyum kısa olduğu için bu zor geliyordu bana.
"Aşkım artık oturalım mı ? Karnım ağır gelmeye başladı. " dedim ve Berk'e baktım . "Tamam aşkım sen geç salona ben hazırlarım kahvaltıyı ." dedi Berk . Kafa salladım ve salona geçtim . Üçlü koltuğa uzandım . karnım büyüdüğü için rahat oturamıyorum . Evdeyken yatıyorum genellikle . Televizyon izlerken karşıma çıkan dondurma ile canım dondurma çekti . Berk'e söylemek istemiyorum . Şu 8 ay boyunca sürekli aşermelerim oldu ve ne istersem Berk ikiletmeden aldı geldi . ama sanırım artık bıktı bu durumdan . ayy ama yemezsem de olmaz ki . Bir yerim şişer şimdi . Hamileyim ben ayol !
Kafamı mutfağa doğru çevirdim .
"Beeeerk " diye seslendim . Mutfaktan gelen "Efendim aşkım ?" sesine karşılık cevap verdim . " Şey ... Sanırım... Benim canım dondurma çekti !" dedim bir çırpıda. Berk'ten bir süre ses gelmedi . " Aşkım ? " diye seslendim . " Tamam aşkım . Alıp geliyorum . " dedi ve fortmanto ' daki kapşonlusunu üstüne geçirdi . "Neli istersin ? " diye sorunca dondurma ceşitlerini geçirdim aklımdan . kakaolu , vanilyalı , limonlu , çilekli .... Ayy hepsinden istiyorum ben. Yada Maraş usulü alsa iyi olur . Berk 'ten gelen " Aşkım iyi misin ? " sorusu beni çekti aldı dondurma alemimden .
" Evet evet iyiyim merak etme . Şey sanırım maraş usulü istiyorum aşkım " dedim . Berk kafasını aşağı yukarı sallarken aynı anda " Tamam . hemen geliyorum " deyip çelik kapıyı açtı ve ayakkabılarını giyip kapıyı kapattı . Şu 8 aylık süreçte ben ne kadar zorlandıysam Berk 'te benim kadar zorlanmıştı. Cidden çok kötü şeyler yaşamıştık . 2 kere düşük tehlikesi yaşadım . ama çok şükür ki oğlumuz bırakıp gitmedi anne babasını . Sımsıkı tutundu hayata.Berk'i beklerken çok sıkıldığım için mutfağa geçtim. 2 salatalık ve 2 domatesi doğradıktan sonra tabağı ,masanın üstüne koydum. O sırada kapıdan gelen kilit sesi ile mutfaktan çıktım . Berk gelmişti . Elinde bir kutu maraş dondurması ile . Hemen elindeki dondurmayı aldım . " Teşekkürler aşkım " dedim . Kesin şuan bir çocuk gibi görünüyorum . Ama daha fazla dayanamam . Mutfağa kaşık almaya giderken gelen ses ile durdum .
" Yemek yemeden dondurma yiyemezsin hanımefendi " diyen Berk ile ona döndüm ve kedi bakışlarımı yollamaya başladım . "Aşkım lütfen . lütfen lütfen lütfen " ben lütfen'leri sıralarken " Yeter . Tamam ye . ama kusarsan benden değil bak . ben baştan uyardım " diyen Berk 'e heyecanla sarıldım. Hemen mutfağa gidip kaşık aldım ve salona geçip dondurmamı yemeye başladım .
Ayy var mı maraşın dondurması gibi dondurma ? Hızla dondurmamı yemeye devam ettim . Yaklaşık 6. kaşığıma geldiğimde midem bulunmaya başladı . Ağzıma gelen o iğrenç tat ile kanepeden kalkıp tuvalete doğru koştum.Hepinize merhaba . yine bir hikâye ile karşınızdayım . bu sefer farklı bir şeyler denemek istedim ve ortaya bu çıktı. Ama bunu 5 bölüm olarak düzenledim . Mini hikaye olacak yani . okuyanlara Teşekkürler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aş'Erme! ~ [İlk Kitap]
Short Story" 8 Aylık hamile biriyim ben ! Aşeriyorum ne yapayım ?!" diye bağırdım bana "of"layan eşime . Bu sefer de canım avakado çekmişti . ama ne yapayım yani ? Ben değil oğlumuz istiyor bunları. Hep o . ° ° ° ° ° ° Kitapta hamile bir bayanın eşine çektird...