5. bölüm / Final -2

7.2K 177 14
                                    

2 SENE SONRA
" Barış efe koşma ! Düşeceksin! "

Demem ile oflayarak durdu Barış .  Minik ayağını yere vurdu ve bize döndü .

" Ama anne şij çok yavaş yüyüyoşunuj.  Biyaj hıjlı yüyüyün o jaman "

Çat pat konuşması ile sitem etti resmen bize . Berk ile birbirimize bakıp güldük . Ne zaman büyüdü Barış efe ? Çok hızlı geçti zaman . Berk 'in elini bırakıp Barış Efe'nin yanına gittim .  Göz hizasına gelmek için eğilebildiğim kadar eğildim.  Kollarından tuttum ve gözlerine bakıp konuşmaya başladım .

" Bak bebeğim biz hızlı yüreyemiyoruz  çünkü senin kardeşlerin karnımda ve birazcık ağırlaşmışlar galiba " dedim ve hafif bir kahkaha attım . Evet evet . Barış Efe doğalı 2 sene oldu ve ben ikinci çocuğuma daha doğrusu çocuklarıma hamileyim. İkiz hamileyim bu sefer . İki tane Meleğimiz daha olacak .

Barış omuzlarını silkti.

" Banane . O jaman çıkayt kaynından.  Ben koşmak istiyoyum.  "

Gülümsedim ve minik elini tuttum .

" Bebeğim kardeşlerin daha uyuyormuş o yüzden çıkartamam onları . Tamam koş ama çok hızlı koşma tamam mı ? Sonra düşersen bacakların uf olur ."

Hemen gülümsedi ve kafasını aşağı yukarı salladı. Elimi bırakıp koşmaya başladı . Berk yanıma geldi ve elini uzattı . Elinden destek alarak  çömeldiğim yerden kalktım . Kalkınca derin bir nefes verdim . 7 aylık hamileydim ve karnım doğal olarak normale oranla daha büyüktü . Ve bu beni epey zorluyordu.  Neyse ki barış efe 'ye hamileyken aldığım kiloları tam vermemiştim.  En azından o rahatlık sağlıyordu bana . Ama ikiz hamilelik gerçekten çok zormuş . Barış efe 'yi taşırken zorlanıyordum ikisini birden nasıl taşıdığımı düşünün artık . 

Parka geldiğimizde Berk ile bir banka oturduk . Barış efe hemen kaydırağa koştu .

" Barış efe dikkatli ol anneciğim !" Diye bağırdım . Bana dönüp kafasını salladı ve kaydıraktan kaydı .

" Aşkım iyi misin ? Yorulmadın dimi ?"

" iyiyim aşkım . Yorulmadım . Da bizim kızların ismini ne yapacağız ? İkisininde adı belli değil daha ."
Dedim ve Berk 'e baktım . Evet ikiside kızdı meleklerimizin.  Ama kızlarımız 6 aylık olmasına rağmen hala isim bulamadık . Barış efe 'de yaşadığımız şeylerin aynısı işte .

" Aşkım bilmiyorum ki ya . Senin istediğin bir isim var mı ? "

" Yani ben Buğlem ismini koymak isterim . Yada baş harfi B ile başlayan bir işim . Barış efe ile uyumlu olsun istiyorum . Ama iki isim koymayalım bu sefer . Senin düşüncen ne ? "

"Baş harflerinin B olması güzel olur aslında . Olur iki isim koymayalım.  Sen nasıl istersen . Bu arada Buğlem güzel isimmiş beğendim."
Dedi ve gülümsedi .

" O zaman bir kızımızın ismi Buğlem ?" Dediğimde " Buğlem. " diyerek onay verdi .

" ee diğer kızımıza ne isim vereceğiz ?"
Berk düşünüyor gibi duruyordu . Gözleri daldı .

" Aşkım ? " diyerek koluna dokundum.  Dokununca titredi.

" Dalmışım aşkım.  İsim düşünüyordum . Acaba diyorum ki Bahar mı koysak ? Kulağa çok hoş geliyor . Düşünsene " Bahar kızım gel " bence çok güzel "

Heyecanlı heyecanlı bana kabul ettirmeye çalışan Berk 'in bu haline dayanamayıp kahkaha attım.

" Aşkım tamam sakin ol . Olur Bahar koyalım ." Dedim ve tekrar kahkaha attım .

Aş'Erme! ~ [İlk Kitap] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin