Cu o miscare usoara, ii trase bretelele in jos, ca mai apoi, sutienul sa-i zboare pe undeva in camera pe langa celelalte haine. El se indepartase de ea cu cativa pasi marunti, privindu-i sfarcurile intarite. Ii admirase mereu acei sani fermi si moi ce se ascundeau sub hainele sale. Isi ingropase fata intre cei doi sani fatali incepand sa muste si sa linga fiecare particica, camera umplandu-se de gemetele adolescentei. Blonda isi arcuise spatele de placere oferandu-i lui posibilitatea de a-i satisface si cea mai micuta bucatica de piele de pe gat. Barbatul se desprinse de gatul ei doar pentru a-si pozitiona mainiile mari pe fesele fetei -acoperite doar de materiulalul fin si catifelat al chiloteiilor si pentru a o ridica de la sol cu usurinta. Picioarele ei lungi si subtiri se incolacisera in jurul barbatului, provocandu-i un geamat zgomotos.
"Te rog!" Gemuse fata cand barbatul se napustise din nou asupra sanilor sai jucausi.
Satenul maraise excitat dupa care, incepuse sa urce scarile din bucatarie pana la etaj, unde o aruncase pe fata pe patul din camera de oaspeti. Ea isi trecu privirea pe intregul sau corp, care era inca imbracat la costum, iar apoi, ca o fetita obraznica ce devenise, incepu sa-l dezbrace neuitand sa-i mangaie fiecare centimetru de piele. Cand barbatul ramase doar intr-o pereche de boxeri negrii, fata reusii sa-i vada monstruozitatea ce se ascundea sub acel material , si cu o indemanare ce aparuse de nicaieri, incepu sa-i maseze membrul intarit peste boxeri. Geamatul strident ce scapase din gatul barbatului o facu pe blonda sa ranjeasca satisfacuta de propriile puteri.
Satenul, nemairezistand tentatiei de a o avea chiar in acel moment, o intinse bland pe pat, isi dadu' jos boxerii intr-o fractiune de secunda -timp in care blonda il privea fascinata-. Nu realizase niciodata ca vecinul ei era atat sexy! Barbatul, cu mainiile sale fine, o libera pe fata de chiloteii ce devenisera umezi si inconfortabili, iar apoi o privi in intregime. Era perfecta pentru el! Era slaba iar pielea ei era palida ca spuma laptelui, insa pentru el era superba si excitanta! Fata se simti brusc stanjenita de privirea doritoare a barbatului si isi apropriase cat mai mult coapsele incercand sa-si ascunda feminitatea pe cat mai mult posibil. Satenul se incrunta, dandusi seama de inconfortabilitatea fetei, indepartandu-i coapsele.
"Esti perfecta." Ii spuse barbatul, timp in care ii indoise genunchii facandu-i coapsele sa se indeparteze cat mai mult posibil.
In incapere, domina intunericul, lumina catorva lampioane de afara si cea a luni strecurandu-se cu greu prin draperia groasa. Totusi, in ciuda beznei, satenul ii privi feminitatea expusa si gemu din nou vazand-o atat de umeda. Se apleca punandu-si mainiile pe genunchii ei si tinandu-i gambele departate. Un geamat strident din partea fetei sparse linistea din camera atunci cand limba barbatului facuse contact cu acea zona fierbinte dintre picioarele ei. Nu mai avea rabdare! Limba lui se juca de jur imprejurul feminitatii sale, parca innebunind-o mai mult doar din dorinta de a domina. Brusc, isi intoruse limba in ea gustand-o in cel mai dulce si fantastic mod de care era capabil! O gustase si o savurase atat de mult, incat fata mai avea putin si ajungea la apogeu. Cu o ultima penetrare, barbatul isi luase pe limba putin din lichidul fetei, ducandu-l la gura blondei. In acel sarut, fata isi simtise gustul pentru prima data. Usor sarat si dulce.
"Esti atat de dulce, iubito!" Gemu din nou barbatul facand-o pe fata sa se simta bine.
Lasand la o parte tachinariile sexuale, se pozitiona la intrarea fetei. Ii privi pentru ultima data acei ochi inocenti, iar apoi cu o miscare blanda intra in ea. Durerea cumplita ce o strabatu pe fata il facu pe barbat sa se opreasca, reamintindu-si ca inca era virgina, insa fata il indemna sa continue.
"Nu te opri." Gemu ea inundata in durerea extazului.
Satenul se resemna, iar miscarile blande de dute-vino se transformasera in unele salbatice fara un strop de mila. Cateva lacrimi se strecurasera pe obrajii fetei cazand pe perna alba, iar barbatul fu atent sa le strearga, dupa care o saruta plin de dorinta. Miscariile nemiloase faceau patul sa scartaie, insa asta era ultima lor problema.
Intrand din nou puternic in ea, amandoi isi simtisera apogeul. Penisul barbatului deja ii oferea doar placere fetei, facand-o sa scoata o infinitate de gemete. Cu o ultima adancitura in trupul firav al fetei, amadoi cazura prada in bratele orgasmului.
Sa-si piarda innocenta pentru o buna suma de bani, i se parea acum o idee fantastica.
CITEȘTI
Babysitters
Teen FictionCitind aceasta carte vei avea un bilet -dus fara intors- spre o lume in care totul este posibil, atata timp cat nimeni nu o sa afle ceea ce faci. Cum reactionezi cand esti in ultimul an de liceu, si ai nevoie disperata de niste bani? Iti gasesti un...