56- Bizim Okul

232 72 8
                                    

Yazarın İstedikleri :
"Sizin okul nasıl bilmem ama bizim okul nasıl çok iyi biliyorum." cümlesi kapakta yazılabilirse yazılsın lütfen. Renklerde kırmızı kesinlikle olmasın. Karakter seçmedim fakat eğer karakter kullanacak olursan tanıtım videosu var oradaki kızı koymanı rica edecektim. Artı bir erkek ve başka bir kız daha ekleyebilirsin. Karakter olarak. Hatta kapakta ya kız tek olsun ya da 2 kız 2 erkek olsun kızların biri tanıtımdaki kız olsun.

(İstediğin karakteri o kadar aramama rağmen bulamadım. İnşAlllah istediğin gibi olmuştur kapak.)

Kitabın Konusu:
"Sizin okul nasıl bilmem ama bizim okul nasıl çok iyi biliyorum." Ortaokul son sınıf yani 8'de okuyanların hikayesi... Biraz eğlence, biraz aşk, biraz tartışma, biraz da entrika... Bazen kendi aralarında didişen, okulda bir aralar kötü sınıf olarak ün yapmış 25 kişilik bir sınıf 8-B. Böyle söylememe bakmayın, biz kavga etmeyi bildiğimiz gibi birlik olmayı da çok iyi biliriz. Yeri geldi mi öyle birlik oluruz ki, ibretlik oluruz. Bu sınıfın ufak kavgaları, tatlı aşkları - belki de hoşlantı demeliyim - öğretmenlere karşı gelmeleri, bir birlerine saygıları yer alacak bu kitapta. Bu kitap hayattan uyarlamadır. Tabi hikayede gerçeklere bazı eklemeler de olacaktır. Yalnız hayattaki kişilerin isimleri onların güvenliği için değiştirilmiştir. İyi okumalar...

Not: Kapaklarımın kalitesi konusunda üzgünüm aslında topaz clean diye bir uygulama var onu kullanınca daha kaliteli oluyor ama bir türlü yüklenmedi. Umarım her şeye rağmen güzel duruyordur ve beğeniyorsunuzdur. Yorumlarınıza cidden ihtiyacım var kötü duran bir yer varsa söyleyin.

Kitap KapaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin