62- Mirasın Gücü

266 77 8
                                    


Yazarın İstedikleri :
Kitap Adı : Mirasın Gücü Kapakta olmasını istediğim karakter : Elle Fanning Yazar : Dilbahavin Konu : Fantastik Arkaplan : Tercihim siyah ama başka bir renkte olur ( beyaz hariç ) köşede 4 elementin sembolü olsun. (Ateş hava toprak su ) Söz ise : Hayatım siyahken benden mavi hayaller kurmamı bekleme. Sözde mavi yazan yeri mavi renkle yap. Bir de Ella Fanning karakteriyle yapamazsan. Her şey aynı olsun Ella Fannig ı koyma ve hoş efekti bir şeyler yap .

Kitabın Konusu:
Lara ' nın küçüklüğünden beri taşımak zorunda olduğu mirası ona dert olur . Çünkü miras en çok ona kalır , kuzeni ise Lara ' yı kıskanır . Bu yüzden Lara ailesine zarar gelmesin diye ailesiyle beraber ülkeden ülkeye kaçar ve kendine yandaşlar bulur . Son umudu Türkiye de olan bağımsız mirasçıdır. Ama öğretmek kolay olacak mı ? En önemlisi mirasçı bu savaşı kabul edecek mi ? Lara Türkiye ' ye gittiğinde bağımsız mirasçıdan dahada şaşırtan şeylerle karşılaşıcak . Dedesinden kalan miras sayesinde çok güçlü olan Lara zorlukların üstesinden gelebilecek mi ?

Yaa efekt nedense telefondan wattpad girince kalitesiz gözüküyor ama bilgisayardan kaliteli sinir oldum.. Nasıl olmuş sizce az yorum atın da :'( Hayırlı sabahlar!

Kitap KapaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin