Adevaru

63 4 2
                                    

Il vad pe Max si Monica ca....Ca tipau unu la altu....
Monica-Fosta ta iubita?
Max-O , dar ce vroiai sa ii zic?Ca esti mama mea care la 14 ani avea chef de nebuni?
Monica-Si tu in locul meu ce ai fi facut?Sti si tu destul de bine cat de frumos e taicatu....Nu m-am putut abtine..
Cand am auzit lucru asta am scos un CE? dar am facut prost deoarece si Max si Monica s-au intors la mine si au zis...
Max si Monica-Ai auzit tot?
Eu-Da...Dar tu ai 30 de ani?Nu arati(Monica e cea din poza)
Monica- Da...Am 30 de ani
15:00
Dupa lunga explicatie din fata magazinului am plecat in sfarsit spre mare ....
16:30
Drumul a fost lung dar am ajuns intr-un final la mare...Dar totusi e ceva ciudat deoarece Monica a oprit masina fix in fata unei vile enorme de 7 stele...
Eu-De ce ai oprit aici?
Monica-Aici locuieste tatal lu Max si aici vom sta noi...
Eu-Cum?Tatal lui Max traieste intr-o vila pentru turisti?
Max-Nu...Tata e patronul si pe parcursul celor 9 zile de stat la mare el va sta cu noi...Dar el nu locuieste aici...
Eu-Ok....
Cand sa ne dam jos din masina sa luam bagajele o voce groasa se aude din spate...
Vocea-Max...Bine ai venit!!
Cand ne intoarcem eu raman cu gura cascata deoarece tatal lui Max este...



Nu pot sa cred...Cati de multi am ajuns sa fim pisoiasi...Acum ca mai multi imi citesc cartea vreau sa imi cer scuze pentru micile greseli dar scriu repede....Pss....Cine credeti ca e tatal lui Max?

Inimi frante...💔💔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum