Scrisoarea

34 4 2
                                    

Dar in locul lui langa mine era...Era un urs gigant de plus pe care era asezata o scrisoare...Deschid scrisoarea iar in ea scria:

Buna dimineata frumoaso...Cred ca te intrebi unde am disparut asa de dimineata...Ei bine in timp ce tu dormeai m-am strecurat afara si am plecat spre plaja...Asa ca daca vrei sa ma vezi urmeaza dara de trandafiri....
Love you, Max
Doamne nu cred cat de dulce poate fi baiatu asta...Nu stau mult pe ganduri si ma dau jos sa ma imbrac...Imi iau o rochie mov pana la cur si o pereche de sandale gladiator...
07:00
Ies din camera si incep sa urmaresc dara de trandafiri....
09:00
Dupa 2 ore de mers ajung in fata unei porti din flori care era pe mijlocul plajel...Deschid poarta iar dupa ea se afla max imbracat intr-un costum negru iar langa el era un preot...Merg usor pana in fata lui iar cand ajung Max se pune in genunchi si imi zice...
Max-Nu te cunosc de mult timp dar vreau sa fi a mea pentru tot restu vieti mele...Asa ca as vrea sa te intreb daca nu te superi....VREI SA FI A MEA PENTRU TODEAUNA...SAU ..
VREI SA FI SOTIA MEA????
Incremenesc cand il aud dar dupa 2 min. ii raspund....
Eu-Offf ,Max...Esti cel mai dulce baiat pe care il cunosc si TE IUBESC ENORM...Normal ca raspunsul me e ....DA DA DA...
Dar in acel moment in spatele lui Max apare....

Stiu ca e scurt capitolu acesta dar sper sa va placa....Love you ....App...Cine credeti ca apare in spate?

Inimi frante...💔💔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum