Daha ben uyanmadan akumalar uyanmıştı. E tabi kötülük uyumaz. Herneyse sonra akumayı iyileştirdik falan filan çok sıkıcıydı. Bekleyin anlatayım.
Sabah haberleri izliyordum. Gene akumayı görünce Bella'lara gidiyorum diyerek evden çıktım. Marinette Alya ile idi. Kız kardeşimin mutluluğunu bozmak istemedim ve giderken ona haber vermedim. Bella zaten tatilde kızada işkence çektirmek istemiyordum. (Bella'nında mucizesi var adı Mabel. Ve o bir leopar bende penguen)
Sokakta dönüşmek zorunda kaldım. Alya ile Mari,Mari'nin odasındaydı. Alya bir anda beni farkedince iş karıştı. Marinette ilk defa becerdin bi işi desem. İyiki Alya'ya saat 3'te döneceğimi benim japonyada olduğumu onun ben olmadığımı söyledi (Ama ben japonya'ya bi ara gitcem o zmn ne dicez bilmiyom) Alya'da Penguen seven pek yoktur kostüm falan giyerler diycem ama neyse dedi.
Penguen: Hanımefendi ! Lütfen durun artık !
Evil Teacher/Kötü Öğretmen: Sözlüye çalıştınızmı ? Bugün sürpriz sınav olacaksınız !
Penguen: Sınavmııı ??? Hadi ama yaz tatilindeyiz ! Hiç çalışmadımkii ayrıca Sınız derken ? O sın olmalıydı. Burda başka kim var
Giraffe/Zürafa: Arkana bakta öyle konuş minik penguen
Penguen: Hey ! Boyum kısa olabilir ama ben minik değilim !
Zürafa: Öylemi dersin ?
Penguen: ...... Hayvan !
Zürafa: Sende hayvan sayılmazmısın ? Penguen ne ara hayvanlardan çıkarıldı ?
Penguen: Yaaaaa !!!!! Sus !
Zürafa: Ufacık boyu var türlü türlü huyu var.
Penguen: o koca boynunu herbişeye sokma.
Kötü Öğretmen: Afedersiniz bölüyorum ama si- (sizin)
Zürafa: Sen karışma !
Penguen: (ters bakış) Bunu söylediğime inanamıyorum ama o haklı. Onun akumasını iyileştirmem gerekirken ben burda oturmuş senle oyun oynuyorum. Ne aptalca.
Zürafa: Ne yani şimdi suçlusu benmiyim ??!?!?!?!!!
Penguen: Yok benim.
Zürafa: İyi bildin.
Penguen: Herneyse şunu yakalayalımda bu görev bir an önce bitsin.
Zürafa: Benden o kadar sıkıldınmı ?
Penguen: Kesinlikle
Zürafa: ..........
Penguen: Herneyse artık şu akumadan kurtulsak diyorum.
Zürafa: Bana uyar
Kötü Öğretmen: Zürafa ! Ayağa kalk ! 9 x 9 kaç yapar ?
Zürafa: Bakalııım 9,18,27,36,45,54,63... hmm 18 ?
Kötü Öğretmen: Yanlış !
Zürafa: Tüh ya o kadarda doğru gelmişti.
(Kötü Öğretmen Penguen'e saldır8r her yanlış cevap verene saldıracaktır)
Kötü Öğretmen: Peki ya sen Penguen ? Sen bilecekmisin ?
Penguen: İzin verinde buna siz karar verin evet soruyu alayım.
Kötü Öğretmen: 9 x 9 kaç yapar
Penguen: 81
Kötü Öğretmen: Hiçbirşey sonsuza kadar yukarda kalamaz. Bunun sebebi nedir ?
Penguen: Yerçekimi
Kötü Öğretmen: Newton yerçekimini hangi meyvenin başına düşmesi ile bulmuştur
Penguen: El-
Zürafa: Biliyorum ! Biliyorum ! Ceviiz !
Penguen: Aptal ! Bu Nasrettin hoca değil Newton ! Ve cevap Elma !
Kötü Öğretmen: Of bildin ! Herneyse öyle yada böyle mucizelerinizi alıcam !
Penguen: Zürafa ! Şimdi ! Elindeki not defterini at bana !
Zürafa: Tamam !
(Atar)
Penguen: Senin için oyun bitti akuma ! Kötülükten vazgeç ! Yakaladım ! Hoşçakal minik kelebek... Mucizevi Pengueeen !Çok rica ediyorum okuyun kitaplarımı ya... ben sizin için ellerimi ve kafamı patlatıyorum o kadar çok şey yazmak kolaymı ? Herneyse umarım bugünün 450 kelimeside boşa gitmez. 450 Kelime yazdım. Bidahaki bölüme kadar bay bay minna okumayı bırakmayın ha ! Okumayı bırakırsanız sizi affetmem :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Dupain-Cheng Windy-Chan
FanfictionBu benim Miraculous ocum. Windy Mary'nin soyadı değiştide :D herneyse okuyun.