# SİVİLCELER #

13 1 1
                                    

Evet nerdeyse hepimizin sorunu olan sivilceler. Bende sivilce sorununu yaşadım ve suan yüzüm tek tük çıkan sivilceler ve biraz siyah noktalar dışında pürüzsüz denilebilir şekilde . Şimdi size bu süreçte benim naptığımı anlatıcam umarım bir yararı olur .

Öncelikle kesinlikle sivilceyi sıkmayın dokunmayın bu daha da mahveder biliyorum yüzünde iken dokunmamak zor ama çabuk geçmesi için dokunmayın arkadaşlar bende bir hata yapıp sivilcelere sürekli dokunurdum ama bu hiç iyi birsey değil .

Limon limon çok yararlı bir şey gerçekten gece yatmadan önce yüzünüze limon sürün sabah kalkınca yıkayın biraz yanma olabilir yüzünde ama bir süre sonra geçer sabah limon sürmeyin çünkü güneş de fln leke olabilir .

Ben birde bir cildiyeye gitmiştim ve ona danışmıştım oda bana bir ilaç ve bir krem verdi ilacın ismini unuttum hatırlarsam yazarım krem ise clindoxyl jel ben bu kremi gece yatmadan önce sürüyordum ve ise yaradı gerçekten ilacıda kremide bitene kadar kullandım ve faydasını gördüm .

Doğal maske tarifleri ;

Limon ve Yoğurt : Bir yemek kaşığı fln yoğurdun içine birkaç damla limon sıkın ve yüzünüze sürün 4 -5 dk bekleyip yüzünüzü yıkayın ben demedim buda çok iyi bir yöntem .

KIZLARA TAVSİYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin