Lizza's pov:
Ik liep het vlieftuig in en zwaaide mijn familie gedag. Ik liep nog langs starbucks en haalde een latte. En ging zitten. Ik liep later het vliegtuig in.
Ik zal me even voorstellen ik heet Lizza ben 16 jaar oud en ga nu naar L.A. Verhuizen. Ik houd van fotografie, dansen en shoppen! Ik ga in L.A. Wonen omdat ik het in Nederland niet zo leuk heb gehad. Daarom verhuis ik nu alleen naar L.A. Ik weet nog niet wat ik wil doen later. Ik moet eerst nog school afmaken☹️. Mar dat zie ik later wel.
Ik ging zitten in het vliegtuig naast een vrouw en glimlaxhte. En deed mijn oortjes in en ging slapen.
-
Ik werd wakker geschud door de vrouw "we gaan landen meisje" dankuwel. Zei ik. Ik liep het vliegtuig uit en pakte mijn koffer en liep naarbuiten. Ik riep een taxi en stapte in het was rond 11 uur s'ochtends. Ik was om 12 uur bij mijn appartement ik stapte uit en betaalde.
Ik liep mijn appartement binnen en het was super groot! Ik liep door de groote woonkamer naar de mooie keuken. Toen naar mijn slaapkamer die was super groot met een inloopkast! Aan mijn slaapkamer lag de badkamerer met bubbelbad en douche😜. Ik moest nog alles inrichten maar dat maakte mij niet uit. Ik chekte mijn social media en stuurde mijn ouders een appje dat alles goed ging. Met mijn iphone 6s die ik heb gekregen ;)
Er werd oppeens aan de deur geklopt. Ik liep naar de deur toe en opende hem er stonden twee jongen van ongeveer mijn leeftijd. Hi i'm Grayson zei de een. Hi I'm Ethan. Ik keek hem aan in zijn mooie bruine ogen en bloosde. Hi I'm Lizza. Zei ik glimlachend. Willen jullie binnen komen? Vroeg ik. Ik kan jullie alleen niks te drinken inschenken behalve water. Zei ik lachend. Oh is niet erg hoor zei Grayson. Nou wij zijn dan vanaf nu jou buurjongens! Haha leuk! Zeg ik. Hé moeten wij je misschien helpen met inrichten van je appartement vroeg Ethan want je verhuiswagen staan al buiten. Oh ja heel graah zelfs! We brachten de dozen naar het appartement. Ik zette een muziekje aan en we oraten wat af. Om 19:00 waren we hellemaal klaar en moe. Pizza? Vroeg Grayson. Jaa zeiden ik en Ethan. Terwijl Grayson de pizzas bestelde kozen ik en Ethan een film uit. Naar een kwartier was de pizza man er en aten we onze pizzas. Ik voelde dat ik moe werd en viel in slaap door de jetleck.
Ethan's pov:
De eerste keer toen ik Lizza zag werd ik meteen verliefd op haar hazelnoot kleurige ogen donker bruine haar. Ze was zo mooi. Ze viel net op mijn schoot inslaap. Zo lief! Ik speelde met haar haar. Totdat Grayson zei we moeten maar gaan. Ja is goed. Zei ik. Il tilde haar naar haar slaapkamer en legde haar onder de dekens neer.. En gaf haar een kus op haar hoofd. Grayson schreef onze nummers op een papiertje. En zo liepen we weg.
Ik kon nauwelijks slapen. Ik dacht alleen maar aan Lizza ze is zo mooi en lief. Uiteindelijk viel ik wel in slaap met iets moois op mijn gedachte.
---------
Hii dit is mijn eerste hoofdstuk maar weet iemand hoe je een foto bij een hofdstuk moet invoegen?
Please like en subscribe!!
byee
xoxo Lois❤️
JE LEEST
You and me|| Ethan Dolan
Fiksi PenggemarLizza verhuist naar L.A. En ontmoet Haar buurjongens van Ethan en Grayson Dolan. Eerste keer toen ze Ethan zag kreeg ze vlinders in haar buik. Ze kent niemand dus probeert vriendinnen te maken. Op eem avond in de bar krijgt ze ruzie met iemand en d...