•4•

40 1 1
                                    


Lizza pov's: 

Ik werd wakker met Ethan die me vast hield. Ik kuste zijn borstkas en staarde hem aan hij sliep nog. Waarom kijk je naar me. Zei hij nog met zijn ogen dicht. Ik schrok. Omdat je schattig bent. Antwoorde ik. Het is raar. Zei hij. Eindelijk deed hij zijn ogen open hij glimlachte en kuste me. Ik wilde opstaan maar Ethan trok me terug. En hield me stevig vast. Laat me los Eth. Nee en hij knuffelde me. Ik maak je ontbijt! Nee zo wordt ik niet overgehaald zei hij. Toen pakte hij mij op en liep me naar de keuken. We bakten samen een ontbijtje gingen douchen etc. Zullen we Gray wakker maken? Vroeg ik. Jaa riep Eth. Maar dan wel op een speciale manier. Zei hij grijnsend. Ik weet wat we maken chocolade deeg en dat gieten we over hem heen! Zei ik. Goed plan zei Eth.

-skip maken enzoo

We liepen het appartement binnen en slopen naar zijn kamer. Ethan met de bak ik met de camera. Heel rustig goot Ethan de chocolade saus over Grayson. Wake up sleepyhad zei ik. Grayson sprong overeind en zat hellemaal onder het water.


We hebben de hele dagfilms gekeken. He Liz zullen we vanavond wat drinken bij een bar? Na het avond eten? Vroeg Eth. Ja gezellig.zei ik. Ik ga zelf sushi maken! Lekker hoor! Hoor ik Grayson schreeuwen uit de andere kamer! Die 1 uur geleden naar binnen liep. Ik glimlachte. Ik ga de boodschappen nu doen. Ik ga mee zegt Ethan.

We liepen naar buiten. Oke Liz 20 Questions. Zegt Ethan.

E: Wil je in LA blijven wonen?

L: Ja tuurlijk!

E: Lievelings eten?

L: Sushi!!! En die van jouw?

E: uhm ik denk Tacos

L: wat doe je het graagst op een rustige dag?

E: Starbucks

L: we gaan naar starbucks! Roep ik.

Fantastisch idee. Roept Ethan.

Zo ben ik nauw eenmaal zeg ik glimlachend. Ethan grijnsd.

En zo gingen we door met 20 questions.

We liepen de supermarket in en Ethan was meteen weg ik. Na een tijdje had ik alle spullen nu alleen nog Ethan zoeken. Die ik zag aankomen met zakken Lays, Lolly's, koekjes en chocolade. Ik keek hem vragend aan. Wat zei hij met een goofy smile ik betaal het zelf hoor. Nee dat geeft echt een grote opluchting ofzo? Als jij en Gray zo de afgelopen maanden hebben gegeten loopt het niet goed af met jullie! Zei ik. Ik glimlachte en kuste Ethan. Hij tilde me op ik en bracht me zo naar de kassa met de spullen ik wilde uit zijn grip springen maar hij hield me nog steeds stevig vast ETHAN!! riep ik. Wat is er prinses. Zet me neer ik moet de spullen op de band zetten! Alleen als ik een kusje krijg! Zei hij. Ik kuste hem. En we glimlachte en eindelijk zette hij me neer. De kassa jufvrouw lachte. Toen ik de winkel uitliep was Ethan al buiten. En kuste me en pakte me stevig vast en ik kroelde met mijn handen door zijn haar. Ik bloosde hij zag het. En drukte me nog steviger tegen zich aan en kuste mijn voorhoofd. We liepen verder naar Starbucks. Wat wil je vroeg Ethan. Uhmmm doe maar een ijskoffie medium. Voor mij ook graag zei hij.

Het was ondertussen 8 uur en donker. We liepen naar buiten er stond een groepje jongens die al stomp dronken waren en naar mij schreeuwde. Ethan pakte mij beschermend vast en zo liepen we snel verder.

-

Ik was net begonnen met Sushi maken toen ik Ethan en Grayson hoorde roepen of ze mochten helpen. Uhmm kunnen jullie dat?? Tuurlijk riepen ze tegelijk.

- skip alles maken

Ethan's pov:

Dit is zo lekker wat we hebben gemaakt. Zeg ik. I know bby zegt Liz. Grayson zit heftig te knikken met zijn mond vol sushi.

You and me|| Ethan DolanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu