Multi: Ezgi
***
15 dakika sonra nihayet sınıfı bulabildik ve karşılaştığımız şey..
Kan dondurucuydu..
Ayça ve Ece nin sevgilisi öpüşüyordu.
Ve sınıfta sadece onlar vardı."Lanet olsun.."diye mırıldandı Ezgi.
"Ece kanka sakın ol."
Ece Furkan a tokat attı. ve sınıf Ayça nın acı çığlıklarıyla yankılandı.
"Aşkom Furki yardım etsenee.!!"
Furkan korkudan tutulmuş gibiydi ilk başta ne yapacağını bilmesede sonra kapıya doğru ilerledi. biz boş dururmuyuz? Tabiiki hayır. Hemen Furkan ın önüne atladım ve sertçe tokat attım kafası sola doğru düşerken yüz hatları kasıldı. Karnına yumruk geçirip değerlisine tekme attım, kısaca yer için uygun bir halımız oldu. Ezgi Ayça nın kollarını tutarken Ece Ayça yı dövüyordu.
Ece;"Hah.. kim sürtükmüş gördünmü Ayça HANIM? Elalemin sevgilisiyle yatıp kalkan onlarla öpüşen ben miyim sanki ha?!!"
"A-aa İmdat!!"
"Cevap ver lan kim sürtükmüş cevap ver?!!!"
"B-be-ben b-ben."
Furkan yerde hem kıvranıyor hem de Ece ve Ayça ya dehşete düşmüş bir surat ifadesiyle bakarken karnına bir tane daha geçirdim. Furkan;
"Aoooww!!"
"Geber seni orusbu çocuğu!!"
"Esra kardeşim aşkım canım meleğim bülbülüm kel-"
"Kısa kes Ezgi.!"
"Küfretme aşkım."
"Siktir git Ezgi ya."
"Aman be çok da tın amına koduğumun piçine saldır gitsin lan."
Ece;"Esra kanka hadi birazda ben döviyim orusbuyu.!"
"Kızlar birazdan ders başlıyacak ve sınıflar tek tek dolmaya başlıyacak acele edin yoksa düşünmek bile istemiyorum aşklarım."
"Hadi Ece gidelim artık!"
"Lanet olsun, tamam ulan tamam!!"
Kapıyı açıp havalı bir şekilde dışarı çıktık. Ece ;
"Esra kanka daha iyi misin revire gidelim mi?"
"Yok kanka bak geçti zaten." Derken ayağımın acısıyla yüzümü buruşturdum tam yere çakıyodum ki noldu yere düşmedim ve belimde sıcak eller hissetmemle gözlerimi açmam bir oldu.
Oha bu okul meteor kaynıyor..Çocuk;
"İyi misin?" Dedi soğuk ve otoriter bir ses tonu ile. Ben;
"İyim saol, bu arada ben Esra." Dedim ve elimin havada kalmasıyla sinir olup çocuğun suratına baktım.
Adeta içinden duygusuzluk çıkıyor bunun lan."Adım Berk ve pek tokalaşmayı sevmem."
"Peki." Dedim ve kızların kolundan tutarak kantine sürüklemeye başladım.
***
"Oha kızım ne oldu lan orada??"
"Aynen lan ne oldu?"
"Düşerken beni tuttu, işte o kadar."
"Sen öyle diyorsan."
"Ecee!!"
"Ay uff tamam be."
Kantin sırasına girdik ve o sırada zil çaldı. Ben;
"Hay şansıma tüküriyim bari derse geç kalmayalım yürüyün.!!"
***
Sınıfın kapısını açtığımızda bir adet meteor ukala Berk ile göz göze geldik ilk göz kaçıran ben oldum.
sınıfa girdik tamda 3 boş yer vardı Ece ile Ezgi yan yana oturunca banada kimle oturduğumu bilmeyen bir sıra kaldı.
Oturduğum gibi tüm kızların bana öldürücü bakış atmasıyla karşılık verdim.O sırada yanımda bir hareketlilik hissettim başımı çevirdiğimde yine Berk ile göz göze geldik, kahretsin Berk ile mi oturacaktım olamaz.!!
"Ne oluyor lan orada?!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionBeyaz bir sayfa açıp, Bir şey yazmak ne kadar kolaysa, Yeni bir okula başlayıp, Uyum sağlamak bir o kadar zordur.