4.BÖLÜM

90 7 5
                                    

Multi: Esra

***

"Ne oluyor lan orada?!!"

"A-arda?!"

"Ta kendisi!"

Koşarak Arda ya sarıldım o da belimden tuttuğu gibi bana sarıldı ve etrafında döndürdü ve yanağıma bir öpücük kondurup geri çekildi.

Ezgi ye bakıyordu, gülümsedim. Ben;

"Ezgi hadi sende gel lan."

Ezgi koşarak bize sarıldı ve Arda nın yanağından öptü. Arda;

"Şansınıza küsün artık aynı okulda, aynı sınıftayız."

"Ama sıra yok asıl sen şansına küs aptal." Dedim ve Arda nın kafasına elimi geçirdim.

Arda benim kuzenim teyzemin oğlu
Çok yakışıklı kendisi. Ve sanırsam Ece yi seviyor ama Ece yi bilmiyorum neyse. Arda;

"Nöbetçiler sıra getireçekmiş birlikte otururuz?"

Arda nın soru gibi sorduğu cümleye hafif başımı sallarken, nöbetçiler geldi ve sıraları dizip gittiler. Arda;

"Hadi."

"Tamam lan patlama geldik!!" Dedim ve çantamı sıramdan alıcak iken Berk ile göz göze geldik. Kahretsin o nun şu dayanılmaz bakışları ah noluyor lan bana?!!

Çantamı alıp Arda nın yanına geçtim, tam o sırada sınıfa sevgili (!) Ayça mız geldi. Ve tek boş yere Berk in yanına oturdu.

Ah hoca geldi..

***

Yaşasın kurtarıcım..

Evet zil çaldı ve şuan beynim iflas ediyor ah lanet olsun.

Pekala karnım açıktı. Ben;

"Kızlar hadi kantine gidelim, Arda sen de gel hadi."

"Tamam lan ne ısrar ettiniz." Dedi ve pis pis sırıtmaya başladı.

"Lan orusbu çocuğu ısrar etmedik ikna ettik!!"

"Ah pekala pekala hadi gidelim yoksa zil çalacak."

'tamam'. Deyip hep birlikte kantine ilerledik.

***

"Amcacım dört tost, dört ayran, iki browni, iki laviva, üç baharatlı çubuk,  bir acılı çubuk, dört paket patlamış mısır alabilir miyiz?"

Adam birazcık şaşırmış olsada 'tabiiki' dedi.

Bir masaya oturup ilk tostları yeyip ayranları içtik sonra mısırları yedik arkasından çubuk krakerleri yedik çikolataları en son yedik ve tam herkes bitirdi ve zil çaldı.

"Mükemmel zamanlama!!"

"Hadi bu ders en sevdiğim hocanın."

"Lan geri zekalı sen hocayı nereden tanıyorsun??!"

"Geçen yıl bizim okulda olan Hüseyin hoca Edebiyat hocası."

"Lan harbimi??!"

"Hı-hı."

"Koşun lan canım hocam gelmiş!!"

***

Dersler bitti ve şimdi eve gidiyoruz.

BERK' İN AĞZINDAN;

Lanet olsun bir türlü şu Esra denen kızı aklımdan çıkaramıyorum. İnce zayıf belini sarı saçlarını okyanus mavisi gözlerini dolgun dudaklarını hafif kızarık yanaklarını kokusunu herşeyi ile zarif ve kibar off noluyor lan bana.

ESRA 'NIN AĞZINDAN;

Off okuldan çıktığımdan beri kendimi bir garip hissediyorum Berk i ilk defa görmüş olabilirim ama yinede.. galiba ondan hoşlanıyorum ama bu aşk filan değil sadece hoşlantı.

"Esra kız noldu neyi düşünüyorsun sen öyle kara kara??"

"Yok bişi Ayşen teyze."( dedikoducu komşu. )

***

Nihayet eve geldik. Geldik derken Ezgi ile ben.

"E-EZGİ..? BEN D-DOĞRU MU.. GÖRÜYORUM E-EZGİ..??"

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin