Seviyorsan anlayacaksın sevdiğini anlayacaksın gözlerinden iki adım sonrasını anlayacaksın anlamıyorsan hiç başlamayacaktın
Büşranın doğumgünüydü onu deli gibi seven Gök okullarında sürpriz yaptı haftalarca yemek yemeyip bir kutlama hazırladı sigarasından kıstı aylar öncesinden benden plan hakkında her gün kafa patlattı olmadı ama bazen herşey güzel gitmiyor arkadaşlarından topladığı parayla güzel bir organizasyon yaptı günler öncesinden tabi Gök'ün bu planına Ömür yardım ederek kendisine nelerin fırsatlarını açıyordu ou bilmiyordu Büşra Ömür'e bir hayranının olduğunu söyledi tabi Ömür inanmak istemeyen tavırla tabi yorgun karşılıksız bir aşktan çıkmasına vermeli bu tavrını güldü tabi ne kadar hayrandı Ömürün kız hakkında hiçbir fikri yoktu Göktuğ'un yaptığı kutlama ömürle Gül'ün ilk konuşması olacaktı bir kutu çilek aldı ömür Büşraya.Umut ömüre artık Gül'le konuşması için bir fırsat olacağını söyledi ve eline çilekleri verdiği gibi Ömür Gül'ün karşısında buldu kendini boş belkide anlamsız bu çileği vercekti ama belkide bu çilek nelere kapı aralayacaktı bilinmez belki Ömür'ün kalbini parçalayan yaralara ilerde neler olcak şimdi başlayalım numarasını almak kolay oldu Ömür için ama sanki birşey oldu Ömür niye ilk adımı atmıştı belkide bu gibi adımlar Ömürü pişman olacağı şeylere sürükleyecekti belkide cennetten bir nefes alırcasına her anı mutlu geçirecekti.Buluşmadan önce aradı Ömür güle ona hoşlandığını söyledi sevmek için çok erkendi Gül onu şaşırtarak bunu çok geç farkettin ben seni seviyorum dedi sevmek o kadar kolaymıydı abiden babadan kardeşten kitaptan filmden ya da diğer tüm dünyevi tutkulardan sevgilerden vazgeçebilmek midir sevmek bu kadar kolay mı bunları diğer kefeye koymak ikisinide tarttığın zaman sevdanın ağır gelmesi gerekmiyor mu? İlk Buluşma İlk konuşma nerde olacaktı bir kaç gün öncesinden telefon konuşmalarıyla ayarlanamadı sadece öyle işte birbirleriyle güzel konuşmalar yaptılar sonunda Ömür Aslanla yürürken Gül'den telefon geldi onla dersinden sonra buluşacağını söyledi yerini öğrendi Gül .İlk adımlarını attılar beraber Ömür daha önce hiç sevgilisi olmayan bir adamdı ne yapacağını nerden bilsin ne konuşacağını bir kaç tur attılar Gül'ün kitap film tutkusundan konuştular sokaklarca.Telefonla konuşurken çok rahattı Ömür ama karşısında olunca Gül konuşmayı bilmeyen bebeklere dönüyordu adeta.Ömür konuşacaktı rahat olacaktı bunun gibi kararlar veriyodu kendi iç savaşında. Bir gün sonra yine buluştular bu sefer bişeyler içeceklerdi hava gerçekten sıcaktı heyecandan sessiz geçen onlarca adım sonra bir amca gördüler gözleri görmeyen bir amca onu saz kursuna bıraktılar bu beraber yaptıkları ilk iyilikti ama yine sessizleşmişlerdi heyecan onları konuşamaz hale getiriyor susturuyordu.Garsondan kahve istedi Gül Ömürün ağzı o kadar çok kuruyoduki kalbindeki bu histen dolayı soğuk bir limonata istedi bunun onu biraz olsun rahatlatabileceğini zannediyordu öyle de oldu sevdikleri sanatçılardan müziklerden hatta nereli olduklarını o zaman öğrendiler.Ama bir gariplik vardı bu sıcakta kahvede neyin nesiydi limonata varken bunu günlerce düşünecekti Ömür.Şimdilik tek ortak noktaları alınlarındaki kendilerince ad koydukları boynuzları vardı bunun olması Ömürün çok hoşuna gitti.Derslerini asmışlardı vakit hızlı geçmişti aslında sonra biraz bir parkta dolaşıp sonraki derslere yetişeceklerdi tabi bu park onlara neler getirecekti bunu şimdi göremezler...
★♣★