Ramai orang menunggu diseluruh hadapan kawasan sekolah untuk menunggu ahli SVT terutamanya ketua mereka Scoups.Dia ialah lelaki yg playboy dan juga disangkakan anak orang kaya.
"Anyeong semua"...Lambai SVT sambil tersenyum..
Ramai peminat bersorak dan meraikan kedatangan mereka..kecuali Chorong.
APINK POV
"Yah!Park Chorong,kenapa kau x pergi ke bawah,ramai orang tengah tunggu SVT tu"?Tengking Bomi yg sedang menuju ke kelas.
"ish kau ni,nanti Chorong mengamuk tau x ?!" Marah Eunji.
"Alah... aku tahulah kau ni penakut macam si Seungkwan tu..."Ejek Bomi.
"Wae?!!" Jawab Chorong dengan kuat.
Apink hanya terduduk diam apabila mendengar kata-kata Chorong itu.
"Oklah...aku minta maaf sebab aku tengking kat kau tadi,tapi kenapa kau x turun?"Rayu Bomi sambil bertanya.
"Aku cuma x suka dengan suara peminat yg tergila-gilakan group tu.. cuba kau tengok kat luar sana,?ramai orang yg dah x betul"Jawab Chorong dengan sabar.
"Emm...Bomi aku rasa baik kita biarkan Chorong bersendirian.."Kata Hayoung dengan perlahan.
SVT POV
"Hyung,apa kata kita ke kelas nak, sebab ramai orang tengah tertunggu akan kita ni?"Kata DK.
"Ish kau ni,taulah nak jadi famous,agak-agaklah..."Benci Woozi.
"Nae...aku pun x sabar nak masuk ke kelas ni"Jawab Scoups.
Selepas itu, loceng mula berdering..SVT mula bergegas ke kelas dan mengambil tempat masing-masing sebelum dimarahi Guru baru mereka di sekolah.
"Bangun semua!Nama saya Hyolyn,Cikgu Hyolyn"Kata Cikgi itu dengan tegas.
APINK POV
"Ommo!..cikgu ni garang betul..."Risau Naeun.
"Shhh..diam nanti dia marah..."Beritahu Eunji.
SVT hanya duduk terdiam di tempat mereka sambil membelek-belek alatan dalam kotak pensel mereka.
Kringg!!loceng mula berbunyi,pelajar-pelajar mula mengemas beg sekolah mereka,kecuali Chorong yg sedang membaca buku manakala Scoups sedang mengemasmejanya yg semak-samun itu.
SCOUPS POV
"Hyung kami pulang dulu ,atau tunggu hyung?"Kata SVT.
"xpalah,korang semua pulanglah dulu nanti hyung baliklah."Jawab Scoups dengan gembira pada anak-anak buahnya,SVT.
"Eh,kenapa budak perempuan tu[Chorong] x balik lagi,semua sudah pulang kenapa dia x lagi?"Soal Scoups dalam hati.
"Hehehe... bolehlah aku jadi playboy sekarang ni,SVT yg lain pun dah balik dah"Kata Scoups dalam hatinya kerana dia sebenarnya hanya baik di depan.
"Annyeong awak..nama saya Scoups,nama awak pula?"Soal Scoups dengan lemah-lembut.
Chorong masih tidak jawab pertanyaan dia lagi kerana Chorong sangat benci akan lelaki yg sombong[dalam firasat].
"Emm...kalau begitu jom kita jadi kawan?"Beritahu Scoups dengan sopan.
CHORONG POV
"Eh,kenapa dengan Mat Jantan ni,x betul ke salah sekolah?"Soal Chorong dalam hati.
"Baik aku duduk diam je daripada aku mengamuk jadi ape entah"Marah Chorong dalam hati sekali lagi.
END POV
Apabila sahaja rasa marah Chorong terus memberontak.
"Yah,awak ni x boleh duduk diam ke,pergi baliklah!"Jerit Chorong lagipun semua orang sudah balik.
Selepas itu,Scoups mula menjadi playboy lagi supaya suka kepada Top teramai Fans kepada Scoups.
Chorong pula mula mengemas barangnya dan pulang ke rumah dengan perasaan geram nak bertarung je macam[Star Wars].
"Aduh..melepaslah pula..kenapa dia seorang sahaja ye x suka kat SVT,eh..eh maksud aku suka pada aku"Tanya Scoups dalam dirinya dengan pelik
Selepas itu Scoups mula mengikut Chorong pulang ke rumahnya untuk mengetahui di mana dia tinggal.
"Ohh...ini rupanya rumah gadis ni..!boleh tahan juga ye?!Kata Scoups dengan bersembunyi di sebalik pagar.
Kemudian....
Chorong hendak membuang sampah di luar rumahnya ,tiba-tiba,dia ternampak Scoups yg sedang mengintip di depan rumahnya...
"Eh,kenapa dia tertidur di sini?Soal Chorong.
Scoups telah menyedarkan dirinya dan Chorong duduk di depannya dengan terkejut..
APA YG AKAN BERLAKU SELEPAS INI,ADAKAH SCOUPS
AKAN TERJATUH CINTA APABILA MELIHAT MUKA CHORONG
DIDEPANNYA?SAKSIKAN SAMBUNGANNYA...VOTE & COMMENT
YOU ARE READING
My Maid(C.S.C)
FanfictionChoi Seungcheol a.k.a Scoups Kingka&playboy yang sangat terkenal di sekolahnya.Dia sangat sombong kerana banyak bidang yang dia dapat kuasai.Dia menyukai seorang gadis yang sangat comel,Park Chorong.Chorong seorang gadis yang sopan dan baik.Sangat...