Part 2

95 9 3
                                    

CHORONG POV

muka Scoups mula menjadi merah,dia hanya duduk terdiam dan berasa malu.

"Yah,Kenapa kau x pulang lagi?!"Murka Chorong pada Scoups.

"Ba..baiklah..saya pergi dulu ya..ann...annyeong.."Getar Scoups.

Setiba itu,Scoups lari lintang-pukang pulang kerumahnya dengan muka yg merah.

"Eh,kenapa dengan dia tu,setahu saya playboy je?"Soal Chorong.

SCOUPS POV

Di rumah Scoups...

"Annyeong..saya dah balik."Kata Scoups

Scoups masuk ke biliknya dan lompat ke atas katil dengan berselimut .

"OMG..!!Kenapa aku jadi malu sangat ha?!Aku nampak muka dia macam cinderella tau..."Berangan Scoups.

KRINGG!!!

OTP [On The Phone]

"Annyeong,Siapa tu?"Tanya Scoups.

"Annyeong,ni akulah..Jeonghan,hey..kau ada masa x esok?"Soal Jeonghan.

"Ohh..kau rupanya..ye aku ada masa kenapa?"Jawab Scoups.

"Ok,Esok bilik kita[SVT][main hentam ja]pukul 9.00malam,tau?"Kata Jeonghan.

"Ahh..Nae!!Aku pergi.."Balas Scoups kepada si Rambut Panjang.

"Yah Sekup!!..

Titt...Titt..Scoups menutup telefon pintarnya.

CHORONG POV

"Apa kena mamat Playboy tu?...Imbas Chorong.

"Setahu aku...sombong,kingka...apa-apa jela"Fikir Chorong.

"Emm..x pe nanti aku cuba cari penyelesaiannya.."Kata Chorong dalam hati.

"Chorong!!Cepat balik dah lewat ni..apa yg kamu tunggukan lagi"Tanya Puan Park.

"Ok eomma..saya datanglah ni..."Balas Chorong.

SVT POV

Di bilik SVT...

"Emm..lecehlah..x datang lagi Hyung ni..."Sabar Mingyu

"Ish,taulah nanti dia datanglah tu..aku tumbukkang ha!!!"Tengking Wonwoo.

"Eh,Mamat dua kepala ni..x habis-habis nak bergaduh..!"Marah Joshua.

"Yah!!aku dah sampai x payah la nak bergaduh-gaduh lagi..[Ceh..nk jadi hero]"Marah Scoups.

SVT sedang membincangkan lagu baru mereka yg bertajuk [VERY NICE]...

"Vernon Hyung!Dino balik dulu ya.."

"Nae!!..Jawab Vernon.

Selepas tamat berlatih...selagi lagi Scoups tinggal bersendirian..

"Hemm..baik aku usha budak perempuan tu lagi...mana tahu dapat CHANCE" [Author x reti english]

 Fikir Scoups.

CHORONG POV

"Ani..x kanlah dia nak datang tengok aku!!Hmm macam mana kalau dia datang lagi..baik aku pergi tengok.."Resah  Chorong.

"Ommo! dia menghendap lagi lah kat tepi pagar aku..[tengok pun dah tahu dah..]baik aku pergi halau dia"Tegas chorong.

"My dear!..nak pergi mana tu..."Soal puan Park.[yelah ayah kerja sibuk jadi author terpaksa ambil ibu dia juga]

"Emm..ha!Chorong nak ambil angin..Bolehkan eomma?..."Manja si Chorong.

"Eomma!..akak tipu,dia nak pi menghendap orang la tuu.."Membebel si adiknya [Park  CheongYi]

"Aigoo...budak ni pula kacau peluang.!!"Marah Chorong dalam fikiran.

"Ohh..nak temberang ya!.."Murka puan Park.

Ibu chorong menarik telinga Chorong dan menyuruhnya pergi ke bilik untuk ulangkaji..

END POV

"Chorong membuka tingkap bilik dan berasa bosan..tapi dia terlupa yg Scoups tu sedang menghendapnya..

"Yah!!..aku taulah kau sedang menghendap..."Jerit Chorong dari biliknya.

"OMG!!dia dah nampak aku...baik aku bla dulu sebelum kena tangkap"Terkejut Scoups.

"Hey tutuplah mulut kau tu!tau nak membebel je!..."Balas si Scoups dengan nada yg kuat

"Ish...berani pula nk melawan...hari tu bukan nk main lagi!Sabar Chorong dalam hatinya.

Scoups mula tersenyum kerana gelagat Chorong yg dengki itu.

selepas itu...

Tok!tok!tok!boleh eomma masuk...?

"Ha!alamak...eomma pula.. dia segera menutup pintu biliknya dan berpura-pura membaca buku..masuklah!

"Chorong,ibu nak bagitahu ni...tapi jangan kecewa ya..sebenarnya..Cho..Chorong kena jadi Maid kepada Orang kaya tu..[Scoups]

"Mwo!!!


ADAKAH CHORONG AKAN MENERIMA TAKDIRNYA SUPAYA

JADI MAID KEPADA SCOUPS...SAKSIKAN EPIOSDE SETERUSNYA...

OHH..JANGAN LUPA..

VOTE &COMMENT








You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Maid(C.S.C)Where stories live. Discover now