Elena's pov
Its nice to nice to know you
Lets do it again
How we did it in the one night stand
Do you wanna be more than a friend
Do yaΚαι ναι πρωτη μέρα στο καινουριο μου σχολείο!! Δεν πετάω από την χαρά μου αλλά όλα είναι οκευ! Ντυνομαι στα γρήγορα, βαζω λιπ γλος, χτενιζομαι και πηγενω στην κουζίνα. Φτιάχνω φέτες για πρωινό.
Σήμερα είναι η πρώτη μέρα του μπαμπά στην δουλειά. Ξυπνησε στις 6 τα χαραμαρα. Τον ακουσα να φτιαχνει τον φραπε του. Δεν του αρεσει ετσι οπως τον φτιαχνουν οι αλλοι. Και επειδη δουλευει μακρια ( ποτε πειρεα, ποτε περαμα, ποτε ελευσινα!!) συκονεται και αξημερωτα!! Δεν εχει καποια σταθερη δουλεια. Δεν δουλευει σε γραφειο ή κατι τετοιο αλλα ειναι ιδιοτικος υπαληλος.
Ήπια και ένα ποτήρι γάλα, πήρα την τσάντα μου και ενα ξεκίνησα για το σχολείο. Περπατούσαν μονη μου περιπου 10 λεπτα μέχρι που εφτασα στο σχολείο. Έβγαλα το κινητό μου. Η ωρα ηταν 8 ακριβώς. Σε ενα τέταρτο χτυπάει το κουδούνι. Αποφασησα να πάω στο γραφείο της διευθύντριας για να πάρω το πρόγραμμα. Ελευθερία καλημεράκη την λένε..... Αποτι λέει το χαρτί που μου έδωσε ο μπαμπάς μου.
Όπως ανεβενα τις σκάλες για να μπω μέσα στο κτήριο ακούω μια φωνη.
" Έλενα που πας?" Γυρναω και βλέπω τον Λεωνίδα.
" καλημέρα και σε σένα!" Λεω δήθεν χαρούμενα....
" ο.. εμ... καλημέρα" λεει και χαμογελάει. " που πας?" Με ξανά ρωτάει.
" στην καλημεράκη υπάρχει πρόβλημα??" Του απανταω και τον ρωταω. Τα λογια μου σαν να στάζουν Φαρμάκη. Θεέ μου γιατί να μιλάω έτσι αφού δεν μου έκανε τίποτα το παιδι.
" συγνώμη. Δεν ήθελα να-" πάω να πω αλλά με διακοπτει
"δεν πηραζει καταλαβενω. Μην ζητάς συγνώμη δεν πρεπει! Πάμε τωρα." Μου λέει, με πέρνει αγκαλιά και πάμε στην καλημεράκη.
ανεβενουμε τις σκάλες και στον τέλος του διαδρόμου βρίσκουμε το γραφείο της. Χτυπάω την πόρτα και αφού λεει περαστε μπενουμε μέσα στο γραφείο.
" γεια σας ειμαι η Έλενα χαριτιδη. Ειμαι καινούρια. Μπορείτε να μου δώσετε το πρόγραμμα?" Ρωταω ευγενικά.
" γεια σας δεσπινης χαριτιδη και νεαρε Παπαϊωάννου ορίστε το πρόγραμμα! Ότι άλλο θέλεις εγώ είμαι εδώ!" Λεει και μου δίνει το χαρτί με το πρόγραμμα.
" ευχαριστώ πολύ.καλή σας μέρα!!!" Λεω και βγενουμε από το γραφείο. Κατευενουμε τις σκάλες και βγενουμε στο προαύλιο.
YOU ARE READING
Γιατι Σε Μενα?
Teen FictionΗ Έλενα, ενα κορίτσι της Γ γυμνασίου,ζει ως κανονική έφηβη μαζί με τους γονεις της και τις αδελφες της μέχρι που.. Όλα αλλάζουν στη ζωή της εξαετίας μιας απόφασης των γονιών της. Δεν θα είναι πια ευτυχισμένη.. Ή τουλαχιστον έτσι νομίζει.. Τι θα καν...