Μας άνοιξε ο αρης. Οκευ..... Συνήθως ανοίγει ο οικοδεσπότης αλλά......
Α- περαστε.
Λ- μπααα προς τι τόση ευγένεια?
Α- νόμιζα οτι σας άρεσαν αυτοι οι ευγενικοί.
Ρ- νομιζω οτι κανεις λάθος...
Α- καλα μπητε μέσα. Στην πόρτα θα τα πούμε? Πάρτε εν ποτό και πάτε στην βεράντα από την μπαλκονοπορτα στο σαλόνι. Ειναι πριβέ μονο για μας!!
Είπε και προχωρισαμε. Δεν πρόλαβαν να κάνω μερικά βήματα και ενα χερι τυλίχτηκε γύρω απο την μέση μου. Γυρναω το κεφάλι μου και βλεπω δυο κάστανα ματια να με κοιτάνε. Σε συνδιασμό με τον φωτισμό αυτά τα δυο πανέμορφα ματια είχανε πάρει φωτιά. Με υπνωτισαν.....
Ουτε και εγω ξέρω ποσο καθόμουν έτσι σαν χάνος αλλά ξαφνικα ξυπνησα απο τον λήθαργο μου. Ο αρης ηταν αυτός που με κρατούσε απο την μέση. Wait.... Ο ποιοοοος??? Α δεν παει καλα. Μετα θα φτεω εγω να του δώσω καμια και να κυκλοφορεί με κοκκινο μάγουλο??
Περνώ το χερι του και το ξετυλιγω απο την μέση μου. Προχωραω λιγο και έρχεται δίπλα μου.
Α- πως είσαι?
Ε- θα δίνει με το ποσο γρήγορα θα φύγεις.
Α- ο μωρο μου μην εισαι τόσο απότομη.
Κρατατε Τούρκοι τ'αρματα. Θα γίνει φωνικοοοοο.
Ε- με ποιο δηκεομα με λες ρε βλακα μωρο σου? Άντε γιατι πολύ αέρα πήραμε και δεν μαρεσει καθόλου.
Α- ήρεμα μικρή.
Ε- έχε χάρη που δεν θέλω να χαλασω την ζαχαρένια μου αλλιως θα σου έλεγα ποια είναι η μικρή εδώ πέρα. Άντε παρατά μας αγοράκι.
Λεω και φεύγω. Πάω στον παγκο με τα ποτά και περνώ ενα μπριζερ. Χμ.... Λεμονι ή καρπούζι?? Λεμόνι. Αν ηταν καλοκαίρι θα ξεπερνά καρπούζι αλλά δυστυχώς δεν είναι. Κατευθηνομαι στην βεράντα οπου καθονται τα παιδιά.
Ε- γειααα.
Λεω πρωτα και επειτα αγκαλιαζω πρωτα τον αλεξ και μετα τον Θάνο.
Λ- λοιπον παιδιά το πάρτυ έχει ανάψει για τα καλα. Ωρα για παιχνιδι. Τι λέτε για μπουκάλα?
Όχ.......
Λ- ναι.... Δεν συκονω κουβέντα.
Ε- α κατάλαβα.... Τόσο αγυμναστη.
Λ- Έλενα δεν σε περνει και το ξέρεις....
Ε- α ναι ε? Για δοκίμασε με λοιπον.
YOU ARE READING
Γιατι Σε Μενα?
Teen FictionΗ Έλενα, ενα κορίτσι της Γ γυμνασίου,ζει ως κανονική έφηβη μαζί με τους γονεις της και τις αδελφες της μέχρι που.. Όλα αλλάζουν στη ζωή της εξαετίας μιας απόφασης των γονιών της. Δεν θα είναι πια ευτυχισμένη.. Ή τουλαχιστον έτσι νομίζει.. Τι θα καν...