Bitanecik prensesimiz öykü var multimedyada şmdnsödmendsd hepinizi öptüm muchh 💕
Sabah çello asil alarm sesiyle uyanmayı çok isterdim ama canım annem sağolsun biricik terliğini ağzıma sokarak uyandırdı.
+Ay annecim bişey oldu mu yok ya olmamış kalk gerizekalı geç kaldın okula.
Annem herzamnki gibi kendi kendine konuşurken yataktan kalktım kalkmaz olaydım Ayağım yorgana takıldı düştüm annemse karşımda oturup kötü kadın kahkaları atıyordu.Hemen kalkıp tuvalete gittim çişim gelmişti yav. Hemen okul kıyafetlerimi aramaya başladım bulamayınca böğüre böğüre kişnedim
+Anneğ,annağ,anneeeegh
-Ay ne var
+okul şeysilerim nerde
-salak bugün zaten son gün normal giyinsene
Karı ilk defa doğru söylemişti. Hemen dolapı açtım. Dolap başımdan aşağı döküldü neyse siktir et bi ara toplarım yada toplamam. Hemen siyah kot şort ve üstünde ı want to believe alien yazan bi tişört giydim uzun siyah çoraplarımı giyip altıma superstarlarımı giyip siyah sırt çantamı aldım Saçlarımı taradim sadece çünkü düzdü hemen rimel ve eyeliner çektim biraz yamuk yumuk oldu ama osssuuun lipbalmımıda sürüp evden böğüre böğüre çıktım. Biricik bestim berili aradım.
+lan köpek beril
-ne lan mal
+hadi okula bekliyorum sizin kapının önünde
-ay dur hemen hazırlanıyorum.
Yüzüne kapatıp berillerin eve doğru yürüdüm. Zaten hemen berilde inmişti. Beraber kaldırımda taşında pembelere zıplayarak okula gittik.canım kankam uzayda oradaydı uzağğğy diye böğürüp sırtına atladım uzayda "Allah allah" diye bağırarak okul bahçesinde koşmaya başladı sonuç yere yapışan uzay ve öykü. Okulda herkes gülerek bize bakınca ayağa kalkıp "ne gülüyonuz lan" diye bağırdım herkes susmuştu piç sımayl yaparak uzayı yerden kaldırdım. Sonra sırayla sınıfa çıktık. Karneler dağıtılmıştı ben Piç sımayl yaparken uzay ve beril karneye bakıp böğüre böğüre kişniyolardı. Sonra hep beraber dışarı çıkmıştık ilk önce sinemaya gitmiştik korku filmine girince uzay korkup kucağıma zıplamıştı sinemadan çıkınca burgere gitmiştik uzay kankam patatesleri burnuna sokmuştu rezil olmamız dışında mutluyduk beril köpeğimle.saat geç olunca hepimiz evlere ayrıldık. Aneyle babey karnem iyi geldiği için tatile yollamaya karar verdiler. Tek başıma gitmiyceğimi bildikleri için uzay, beril, arat,afra da geliyordu arat ve afrayı tanıştıramadım size çünkü şuan italyadaydılar bugün dönmüş olmaları gerekti zaten bunları düşünürek rahat bir uykuya daldım.
⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
Sabah 12de huzurla uyandım ne alarm nede Annemin sesi hemen kalkıp koşarak tuvalete gittim hızımı alamayıp kapıya çarptım hemen ayağa kalkıp tuvalete girdim işimi bitirip dışarı çıktığımda aynaya baktım tipimi boşverip hemen üstüme baktım altımda örümcek adamlı şortum üstünde sünger boblu tişörtüm vardı umursamadan aşağı inip kahvaltı masasındaki böreklere yumuldum annem elime çatal atınca korkarak anneme baktım zafer kazanmış gibi gülüyodu kapı çaldı aniden elimde börekle kapıya gittim açınca uzayı gördüm elimdeki böreği alıp masaya ilerledi içimden ona sayıdırırken bende masaya ilerledim karnımı doyurup koşarak odama çıktım dolapa baktım bidaha dökülünce dolap kot şort ve tren wolflu tişörtümü alıp diğer kıyafetleri tıkıştırdım giyinip aşağı indim uzayla dışarı çıktık bi iki saat avanaklar gibi gezdik sonra berili aradım oda geldi öyle biraz dolaştık uzayı annesi arayinca eve gitmek zorunda kaldı benimde aklımda uzun süredir olan saçımı boyatma fikri vardı bunu berile söyledim güzel olabileceğini söyledi hemen bi kuaföre girdik saçımın çok yıpranmış olduğunu söyledi bende kısaltmasını ve de kahkul istedim oturup gözlerimi kapattım 2 saat sonra açtığımda bian inanamadım baya güzel olmuştu (multi) berile baktığımda çok güzel olduğunu söyledi. Hemen ücretini ödeyip kuaförden çıktık. Eve gidince annem ve babam beğendine dair mırıldandılar.biraz afrayla konuşup uykuya daldım.Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay & Güneş
Teen FictionOnlar farklıydılar işte herkesten farklıydılar. Birisi batarken diğeri doğdu birisi ölürken diğeri yaşadı.