1. Beril
2. Arat (berilin hemen yanındaki)
3.uzayaşkım
4.Afra (uzayın yanındaki)
5.prensimiz üzeyir
6. Prensesimiz öykü
Sabah huzurlu bi uyanış yaptım. Bugün tatile gidicektik o yüzden hemen yataktan fırlıyıp valizimi aldım dolabima tepiştirdiklerimi hepsini valizime tepiştirdim sırt çantamada birkaç makyaj malzemesi şarj makinesi kulaklık tarak ve takı şeysilerimi koydum.
Uçağa biniş :
+uzay bin şu uçağa
- binmem lan kanka ölürüm ben burda korkudan
+ uzaycığım biricik bestim bin dedim sana!!!!
Şuan uzayın ağzını burnunu kırasım var ulan iki saattir şu gerizekalıyı uçağa bindirmek için uğraşıyoruz.
+ uzay hadi kankacım bak hadi
Uzay bize 'banne' bakışı atarken arat yakasından tutup uçağa sürükledi. Hepimiz ikisinin bu haline gülmüştük. Uzay uçaktada susmamaya devam ediyordu. Şükür ki antalyaya iniş yapmıştık. Hemen otelin resepsiyonuna ilerledim kendimi yerde buldum baktığımda bi öküz düşürmüştü hemde hiç tınlamadan arkasını dönüp gitmişti. Arkasından "Yuh öküz" diye bağırdım çocuk hemen bana döndü alaylı bi bakış atıp 'ne var' dedi elinin körü var demek istesemde prenses çizgimden aşmayıp "hem öküz gibi çarptın hemde hiç tınlamadan arkana dönüp gittin" 'önüne baksaydın sakar prenses benim seni düşürmediğimi görürdün' diyip göz kırptı o gözünü varya ben seniiin neyse. Ayağa kalkıp "gerizekalı" diye bağırdım çocuk 'görüşürüz güzellik' dedi "sensin güzellik" çocuk arkasına dönüp kahkaha atmıştı. Ne dediğimin farkına varmıştım sensin güzellik demek ne öykü Aferin öykü diyerek odaya ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay & Güneş
Подростковая литератураOnlar farklıydılar işte herkesten farklıydılar. Birisi batarken diğeri doğdu birisi ölürken diğeri yaşadı.