part 1

346 8 1
                                    

Shin Hye bangun dari tidur. Kali ini Shin Hye bangun sangat awal kerana dia tak nak diketahui oleh omma nya. Shin Hye mandi dan keluar pergi shopping bersama-sama kawannya.

Di Mall

Telefon Shin Hye berdering. Panggilan tersebut dari omma nya.

Shin Hye:Wae,omma?

O. Shin Hye:Shin Hye kat mana ni?

Shin Hye:Ada kat mall dengan kawan Shin Hye. Wae?

O. Shin Hye:Bila nak berubah? Everyday Shin Hye shopping. Cuba berubah. Sambung belajar tak nak. Kerja pun tak nak. Mentang-mentang anak orang kaya. Suka sangat shopping.

Shin Hye:Omma,Shin Hye masih muda. So,kenalah jaga kecantikan. Haruslah shopping selalu. Barulah anak omma ni popular.

O. Shin Hye:Shin Hye kamu ni suka sangat menjawabkan. Kalau appa kamu ada tentu dia marah dan mengamuk.

Shin Hye:Omma boleh tak jangan cakap pasal appa? Shin Hye bencu dia. Dia bukan ayah Shin Hye.

O. Shin Hye:Omma tahu kamu benci appa sebab dia curang dengan omma. Tapi tak bermakna dia bukan appa kamu. Janganlah benci dia sebab omma.

Shin Hye:Malaslah nak talk pasal ni. Shin Hye letak dulu.

Krystal:Siapa?

Shin Hye:Omma aku.

Ji Won:Wae?

Shin Hye:Membebellah. Apa lagi?

Di rumah

O. Shin Hye:Baru balik ke? Ingatkan dah tak ingat jalan pulang.

Shin Hye:Omma ni Shin Hye balik salah. Tak balik salah.

O. Shin Hye:Esok jangan keluar. Kalau tak,omma rampas semuanya. Esok ikut omma pergi ke sesuayu tempat. Kalau degil,omma akan buat something yang memalukan Shin Hye.

Shin Hye:Omma!!!

O. Shin Hye:Siap packing baju.

Hope readears suka..
Cite and komen

My Beautiful WifeWhere stories live. Discover now