Part 3

111 9 1
                                    

Di bilik Jong Suk

Shin Hye mengetuk pintu bilik air.

Shin Hye:Oppa! Are you okay?

Jong Suk keluar dari bilik air.

Jong Suk:Apa Shin Hye dah buat?*muka geram*

Shin Hye:Buat apa?*muka tak tahu apa-apa*

Jong Suk:Shin Hye sengaja kan? Apa salah oppa kat Shin Hye sampai Shin Hye buat oppa macam ni?

Shin Hye:Mianhae. Jujur Shin Hye cakap Shin Hye tak suka buat semua ni. Memang dulu Shin Hye suka buat but not now. Semua kerja tu hobi appa. Sejak appa ada perempuan lain,Shin Hye benci semua hobi appa. Shin Hye benci appa. Shin Hye tak suka appa. Mianhae. Kalau oppa tak suka Shin Hye,Shin Hye boleh balik rumah Shin Hye.

Jong Suk:*peluk Shin Hye* I'm sorry. Saya janji akan jaga awak sampai aunty ambil awak. And anggap apa yang awak buat ni untuk saya bukan untuk fikir tentang ayah awak.

Shin Hye:Baiklah. *lepaskan pelukan Jong suk* Boleh saya minta sesuatu tak?

Jong Suk:Boleh. Apa?

Shin Hye:Jom teman saya pergi shopping. Saya kena beli baju setiap musim. 

Jong Suk:Okey.


Di Mall

Shin Hye keluar bersama Jong Suk. Shin Hye membeli baju. Jong Suk membeli baju yang dipilih oleh Shin Hye.

Jong Suk:Kenapa Shin Hye ni cerewet sangat? Baju tadi dah kira okeylah tau.

Shin Hye:Sebab Shin Hye mementingkan penampilan ketika keluar pergi mana-mana. So,lepas ni kalau oppa keluar dengan Shin Hye,Shin Hye akan pilih baju untuk oppa. Sebab Shin Hye tak nak orang kata mamat yang keluar dengan Shin Hye ni tak pandai jaga penampilan.

Jong Suk:So nak kata oppa ni selekehlah?

Shin Hye:Mana ada. Shin Hye nak oppa nampak handsome je bila keluar dengan Shin Hye. And Shin Hye akan pastikan baju oppa bukan musim lalu. Kena musim terbaru.

Tiba-tiba seseorang memanggil nama Shin Hye.

Nk thu siapa yg panggil Shin Hye tunggu part seterusnya..

Jgn lupa vote ye readears..

My Beautiful WifeWhere stories live. Discover now