Lipsea camera mea de filmat , inafara de faptul ca era scumpa in ea aveam toate amintirile si unele filmări erau destul de personale , nu vreau sa fac ancheta in legatura ca asta , nu vreau sa acuz pe nimeni tot ce stiu in momentul de față este ca am avut cea mai tare petrecere si ma bucur de minune că cele mai dragi persoane mi-au putut fi alături .
Am primit un sms de la Hanna cu ,,S.O.S" si m-am dus într-un suflet la ea acasă . Acolo era doar ea si Aria . Am intrebat-o nedumerita:
-Unde este Emily ?
- Nu știu , răspunse Hanna .Am sunat-o de 25 de ori și i-am lăsat vreo 12 mesaje ,spunse îngrijorată .
-Eu, zise Aria , am fost la ea acasă unde mama ei mi-a spus că e plecată .
- Oare ce s-a întâmplat cu ea? Întreb eu , nestiind ce să cred.
În acel moment toate trei am primit un mesaj de la A unde scrie " Altitunea si latitudinea gasit-o în plicul din posta , succes"
Am fugit către posta acolo de află un plic pe care scria toate detaliile despre locul în care era Emily . Speriată am spus:
-Emily este pe fundul lacului Rossewod acolo este dintr-o cutie de metal după spuse lui A si nu mai are mult de trăit ,dacă nu o vom găsi la timp.
Am luat mașina și am mers la lacul Rossewod acolo Aria și-a pus echipamentul de scufundat al tatălui ei si a sărit în apă . A găsit cutia de metal, a legat-o de o sfoară și a tras-o până la mal . Atunci am deschis cutia , înăuntru era Emily ,am scos-o si i-am făcut respirație gura la gura ,exact cum am învăț la cursurile de supraviețuire din clasa a 9-a . Din fericire și-a revenit si după multe încercări a deschis ochii :
-Emily ,ești bine?
-Da , spuse ea speriata si amețită .
-Cine te-a pus în cutie ? L-ai văzut pe A ? Întreb eu curioasă.
Atunci intervine Hanna spunându-mi:
-Spencer , las-o mai ușor cu întrebările ne va spune asta când va fi bine si va putea gândi limpede .
- Fetelor , A este o femeie mi-am dat seama după mâini , spuse Emily sigură pe ea.
- Cred că e mai bine să te ducem acasă , am zis eu .
Am urcat în mașină și am condus-o pe Emily până acasă
Eu mi-am zis în gând : Hanna a fost îngropată de vie , Emily a fost scufundata intr-o cutie de metal pe fundul unui lac , oare ce voi păți eu sau Aria ? Îmi este frică de ce este capabil acest A , este foarte periculos si nu este deloc de glumit pe seama asta . Cum ar fi dacă le-am arată polițiștilor totul , mesajele de pe telefon , scrisorile etc . Oare vor putea lua niște măsuri sau din contră va fi mai rău astfel amenințările lui A vor fi dure ? Sunt confuza în legătură cu aceste lucruri și nu am idee ce fac. S-a facut târziu așa că mă voi pune la culcare , când am dat să mă așez în pat apăru .........
Va urma
Am întrebare pe care trebuie să v-o adresez . Va place cartea? Atât doresc să aflu pentru a ști dacă sa mai continui sau nu .
CITEȘTI
Mister La Nesfârșit
FanfictionHeiii, eu sunt Spencer am 16 ani și o viață tare aventuroasă .Niciodată nu stiu la ce sa ma astept cand vine vorba despre ziua de mâine . Am o sora mai mare pe nume Melissa ea a genul de persoană serioasă . Ne cam urâm reciproc. Dacă aș avea părul î...