Prea frumos sa fie adevărat

58 13 5
                                    

Atunci el răspunse :
- Spencer ,a fost doar o provocare , nimic mai mult , Hanna nu e genul meu .Ea e doar o simplă amica si atât !
- Știu asta dar te-am întrebat dacă ți-a plăcut ?
- Sincer , nu am simțit nimic. Doar sărutul tău îmi place
În acel moment l-am îmbrățișat , ne-am pus la somn căci maine vom ieși în oraș , vom cunoaște orașul și mai mult vom face cumpărături .
Este ora 6 dimineața . Eu și Toby ne-am trezit primii ca să vedem răsăritul . Este minunat , cred că este cel mai frumos răsărit pe care l-am văzut . Am făcut rapid un duș și m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi rupți si un tricou pe care scria "Never say never" . Am pornit spre oraș. Pe drum am primit un mesaj de la A atunci mi-am spus în gând că nici măcar o vacanta nu pot lua . În acel mesaj spune " Ți-a fost dor de mine , dacă nu vrei să ai probleme ai face bine să nu mai încerci să descoperi Los Angeles"
Chiar nu prea îmi mai pasă ce îmi scrie A adică voi ignoră complet aceste amenințări . Nu am luat asta în serios si am continuat să vizitez orașul la 5 minute primesc încă un mesaj " Dacă nu te oprești îl voi răni le Toby " Atunci chiar m-am speriat un pic dar nici de data asta nu am luat nimic în serios .

Suntem in mall și mâncăm ceva , Toby s-a dus până la baie a stat mai mult de 15 minute așa că l-am sunat la telefon mi-a răspuns o voce ciudată si răgușită :
-Te-am avertizat !
-Unde e Toby dacă îl rănești vei regreta !
-Vin- o singură la cea mai mare benzinerie a orașului , îți va lua mult până vei ajunge acolo așa că Toby nu v-a mai fi în viața
Am luat primul taxi si am mers unde mi s-a spus . Am mai primit un mesaj cu datele și locul unde îl pot găsi . Am mers exact unde mi-a spus A . Acolo era Toby , în Baia benzineriei cu o bombă legată de piept am incercat din răsputeri să o dezamorzez însă mai aveam doar 3 minute.Toți oamenii din acea unitate s-au adunat încercând să ne dea o mână de ajutor . Pe drum erau pompieri , politie , jandarmi etc . Mi-am adus aminte de un curs învățat în clasa a 9-a la chimie unde spune să tăiem în caz de urgenta firul roșu. Am cerut disperata un foarfece , da , am primit de la o doamnă . Am tăiat firul roșu și am reușit să dezamorzez bomba exact la minutul 0:03 . L-am luat în brațe pe Toby spunându-i ca totul va fi bine.
Când am ajuns la cabana acolo mă așteptau toți. Le-an explicat ce s-a întâmplat . Au fost total îngroziți ... Erau foarte șocați si și-au dat seama că A este pe urmele noastre și în vacanță , exact când am crezut că voi scăpa de A si totul se va termina. Oricum era prea frumos să fie adevărat .
Nu pot să cred că azi din cauza ca am fost eu încăpățânată si am continuat să vizitez orașul aproape îl omoram pe iubitul meu .A este periculos si data viitoare ar trebui să îl iau mai în serios când mă amenință.
Mesajul de la A care l-am primit acum nu a fost unul oarecare , a fost diferit în el scria ......... Va urma

Mister La NesfârșitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum