Amaçsız Bölüm BEŞ!

39 3 1
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Ben çok sıkılmış durumdayım. Tatil oldukça tuhaf geçiyor ve ders kelimesinin d'sini unuttum. Saat 1'i çeyrek geçiyor şu anda. Peki neden bu arkadaşınız bu saatte burada bir şeyler yazmaya çalışıyor ? Sadece yarın bugünden farklı olsun istiyorum. Her gün birbirinin tekrarı gibi olmasın. Her sabah gülmeye çalışıp her gece kendisine dönüşen tuhaf yaratıklar olduk. Neden kendimiz olamıyoruz?

Eğer bu yazıyı okuyup da beni biraz olsun anlayan olursa ona şunları söyleyeceğim. Biz bu grubu sadece laf olsun diye kurmadık. İnsanların bizi kendi istedikleri şekle sokmasını istemiyoruz. İnsanları gereğinden fazla umursamak istemiyoruz. 

İnsanlara bakın, adını tarihe yazanların ortak bir noktası var, çevrelerini şaşırtmışlar. Beklenmedik bir adım atmışlar. Kabul edilmemeyi, dışlanmayı, yargılanmayı bir engel olarak görmemişler. Aksine yollarına daha emin adımlarla devam etmişler. 

Biz neden bu hayata yeni bir renk katmayalım? Neden herkesten farklı olmadan korkuyoruz? Herkes farklı değil mi zaten birbirinden?  Klişe diyeceksiniz belki. Ama bunlar gerçekten benim düşüncelerim. Hepiniz kendinize çok iyi bakın dostlar! Haydi eyvallah.

-Inattendu

AGBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin