!!!HAYALLERİM VE GERÇEKLERİM!!!

48 6 3
                                    

Herkes hayal kurar, herkes düşünür. Ama kaç kişi bunları gerçekleştirir?
Herkesin bir hayali vardır. Kimi doktor, kimi mühendis, kimi mimar, kimi de öğretmen olmak ister. Beyin bedavadır. İsteyen istediģini düşünür. Hayallerimizi gerçekleştirmek bizim elimizdedir. Hiçbir şey yapmadan beklemek çok saçmadır. Tıpkı benim yaptığım gibi. Bir hayalim var doğru. O da doktor olmak. Ne yapmam konusunda çok düşündüm çok karar aldım ama kaçını uyguladım? Hiçbirisini!!! Kışın onu yapıcam bunu yapıcam dedim dedim ama hepsi boş çıktı. İnsanların başarısını uzaktan seyredip harika yorumlar yapıyorum. Peki onlar benim hakkımda ne düşünüyor? Ya da ne düşünecekler?Aslında bu benim fazla umrumda değildi. Olmamalıydı da! Sonuçta bu hayatı dibine kadar yaşayacak olan bendim. Doktor olmak gerçekleşecek bir hayal. Ama benim için ulaşılamayacak bir hayal gibi gözüküyor şimdi. İnsanlar çaba göstermediği zaman hayalleri ulaşılamaz gözükür. Kendini yetersiz hissettiği için umutsuzluğa, kaygıya kapılır. Tıpkı benim yaptığım gibi. Hedeflerimin düştüğünü hissediyorum son zamanlarda. Artık yeniden toparlayabilirim diye düşünmeye başladım. Hala düşünüyorum ama birşey yapmıyorum. Düşünmek ata sporum gibi oldu. Ama hiçbir faydası yok!!! Bir insan birşey bekliyorsa çabalamalı uğraşmalı. Yoksa hiç boşu boşuna beynini yormamalı ve beklentisini bir hiç uğruna artırmamalı. Yoksa gün gelir pişman olur neden yapmadım keşke yapsaydım diye. Ama iş işten geçmiş, tren kaçıp gitmiştir. Sen de bir güzel arkasından el sallarsın. Hayatına razı gelirsin. Elindekilerle mutlu olmaya çalırsın. İnşallah bunu başabilirsin. Yoksa istemediğin hayata mahkum kalırsın!
Kaçmaya çalışırsın ama kaçamazsın gerçeklerden. Çünkü o senin hayatın yaşamaya mecbursun.

Yorumlarınızı bekliyorum.
Esen kalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AGBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin