1-ят ден- УЖАС

13 4 2
                                    

Тя влиза в стаята и не е сама. Има още 4 момичета. Сами,Таня,Сали и Лора. Момичетата слушат музика и гледат учудено Анди.

Анди не харесва тези момичета и се чувства ужасно.
Стаята е Бяла със 5 легла.. Не е хубаво. Ужасно е. И тя смята така.

-Извинете има грешка не сте в тази стая, това е моята стая.-зачуди се Анди

-Ха-ха. - изведнъж всички се засмяха.

-Какво?- чуди се Анди

-Това е Пансион и спим по няколко човека в стая.-каза Лира.

-Ох, по ужасно може ли да стане?

И изведнъж влиза жена със Бенка на носа с зелено тъмно протрита рокля и кафява на ток коса влиза в стаята.

-Дами дайте си телефоните.- казва злата мистериозна дама

-Няма начин, да ми вземете телефона- и изведнъж жената го хваща и дърпа но Анди се защитава. -Посни го господинчо...

-Дами забранено е ползването на технологии в училище. Единствено само в часа по информатика....- казва злата вещица

-Чакахте малко? Тук е забранено...? А къде се намира залата по информатика?- пита Анди.

-На долния етаж в дъното на левия коридор. Има надпис INFO. Там е залата госпожице. Но защо?- пита гнусната жена.

-А добре благодаря, и все пак съм нова в това училище и ми трябва указания.... Ха-ха- каза Анди, накрая се засмя леко и тихо.

Грозната дама излезе от стаята и Анди започна да гледа другите и да се чуди какви са те. Лора беше с кафява коса. Исправена. Но много изхабена. Сами бе със руса коса. Прическата й бе сеедно е извадена от вестник през 80-те. Сали беше с хубава коса, но дрехите й бяха като от блокука. Половера й бе с дупки. А Таня беше перфектна, но не можеше да издържи без сладко.

След като ги разгледа изведнъж се чу звънец по-точно звук от голяма камбана, като по църквите. Тогава всички се заричаха. Тогава Таня хвана Анди за ръка и започна да бърза.

-Хей, къде си мислиш че ме водиш. - пита Анди

-Отиваме в столовата.- отговори небрежно Таня.

-Добре, но не е нужно да ме дърпаш мога и сама.

След като стигнаха в столовата момичетата си избраха маса. Всички бяха прави до столовете си, но Анди веднага седна и започна да яде. Всички започнаха да я гледат. И тогава Таня я вдигна от стола.

-Извинявай,но какво си мислиш ме правиш?- пита Анди.

-Ами не се сяда преди злата твоя вещица да дойде. Заедно със директорката Майлс.-каза Тайна с по дълбок и груб глас.

-Да добре, но аз си сядам когато си искам.- каза глупаво Анди.

Изведнъж директорката идва и всички сядат. След това Андизабелязва едно момче. Чуди се кой е. И завърта разговор между момичетата за него.

-Момимета, кой е той?-пита Анди.

-Той е най-готиното момче тук.- казва Лора.

-Какви знаете за него?- любопитно пита Анди.

-Това което знам за него е че се казва Камеран. От Тексас е и всички момичета го обучават. Той е син на сестрата на директорката и учи тук.- допълва Таня.

-Той е не устоим. - казва Сали.

-Да но нека да ядем защото после имаме часове....-казва неспокойно Сали.

След като се наядоха станаха от масата и отидоха в първия си час. Той бе история на Англия. А Анди не беше доволна защото не иска да учи историята на нечия друга страна. Но се налагаше. След целия измъчи решен ден с часове те в 9:00 се прибраха в квартирата си и другите заспаха. На Анди обаче не и се спеше и тайно се промъкна до стаята с компютрите.
Анди води блог в който разказва за дните си и има 5 978 почитатели а тя е последвала само 198 човека. Тя на компютрите отвори блога си и писа до 11:00ч. Тогава приключи със всичко в блога: харесвания, сваляния, писане и четене и се отправи към стаята но в този момент Табя минаваше по коридора и Анди започна да я следи. След толкова много следене Таня влезе във фризер и започна да яде шоколадов сладолед. Но на края тя си тръгна... Отиде в квартирата и заспа.

ЛОШОТО МОМИЧЕWo Geschichten leben. Entdecke jetzt