Yağmurlu bir gündü ben ceketimi alıp evden ciktim okula doğru gitmeye başladım. Okulun kapisin da beni bekliyormuş yasemin. Beni gördü.
"Masal hosgeldin MORUK"
"Hoşbulduk MORUK"
"Sana bomba haberlerim var"
Yasemin ve sıkıcı haberleri.
"Bugün Noldu caniiim arkadasiggm"
"Senide alıyorum vee akşam parti veriyoruuggzz"
Yani yasemin resmen yüzüme yüzüme tukurukleriyle bogurdu yani."Yasemincim arkadaşım azcik yavaş bogureydin hani"
"Ozcok yovos bogoroydon boro.
"Neyse teneffuste konusuruz girelim hadi sınıfa"
Biz bahcede çok konuşmuş olmalıyız ki çoktan o bok süratli tarih hocası içeriye çoktan girmiş ve derse başlamış bile. Yasemin hemen atıldı.
"Hocam geç kaldigimiz için özür dileriz"
"Aynı şekilde bende özür dilerim canimm hocacigmm"
Ben o bok suratliya nasıl canım dediysem artık.
"Sebekligi bırakın da yerlerinize geçin."
Ya yemin ederim şansım olsa bu okuldan gitmek isterdim ama ışte yasemini birakamiyorum ki.
Dersin zaten bi 20 dk sini disarda lak lak yaparken somurduk şimdi bi 15dk da azar isitirken somurduk. Daha ne istiyelim.
Aslında tarih dersinin hiç olmamasini isterdim. Neyse ki sonunda zil çaldı.
Yasemine baktığım da uyuyordu. Omzuna sertçe vurdum.
"Lan kızım sen ders boyunca uyudun mu?"
Bana hafif uykulu bir sesle cevap verdi.
"Hii evot uyudom hom hom"
"La kalk ben bu bok süratin sesini çektim sen uyudun mu? Kalk hadi tuvalete gidelim sonra da kantine. Hadi hadi kalk kalk."
"Hii tamam"
Burda kendini bi bok sanan bi kız var adı asli. Kendine çete toplamış salak bize bulasiyor. Ve yine geldi o salak.
Yasemine fisildarcasina-
"Kalk geldi yine şu salak"
"Malmi bu yaa""Hey cici Kızlar nasılsınız bakalım"
"Hii iyiyiz canım seni gördük daha iyi olduk"
" Aa masalcim neden böyle diyosun kiriliyorum bak.
" Bana bak kızım sana burdan bi koyarım amerikaya beleş ucarsin akıllı ol!"
"Aa dünkü bebek bugün hircin olmuş"
"Bak kızım yaylan surdan canını yakmiyim!"
"Haaa haaayyt napicaksin ışte buyumeye calisiyolar" diyip arkasini dönüp gitti.
Eğer gitmeseydi saçını başını yolucaktim zaten.
"Yasemin?" "Yasemin?"
Nereye gitti bu kız be.
"Kızım nerdesin sen?"
"Ne kiziyon be kantine gittim karnım açtı seni mi yeseydim"
"Ya manyaklasma asffaffss. Salak asli geldi yine oldurcektim kızı.
"Hay ben onun bi bırakmadı pesimizi"
"Evet"
Yaseminin ağzından
Artık sıkıldım okuldan e derslerde zaten durun şu masala da soyliyim de kacalim okuldan.
"Pist giz kacakmi okuldan"
"Valla giz iyi olur derslerde boş zaten"
"İyi al cantani gidiyoz"
Ayy ilk defa bu kadar çabuk ikna oldu yaw hayret.Masalın ağzından
Evet gaciyoz ehueheheu
Gacarken yaseminle deliligimiz tuttu şarkı soyluyoduk eheuheeu.
Hee evet biz deliyiz asighskgsd
"aaaaooooaaaaaa are you bana bi everytink at önce"
"hayır kız yalnis söyledin aaaaaooooaaaaa are you bana biii evlilik et onceeee eheuehuehe"
Gelen geçen bize bakiyordu ama napalim bizde böyleyiz. Biz deliyiz ama onlar normal die biz onlara bakiyomuyuz tab2 noooooo
Sonunda yaseminlerin eve geldik.
Saçma sapan kıyafetler giydik. Akşamdi. Ve elimize taraklari aldık başladık hunharca şarkı söylemeye.
"kirilir buzlar bi gulersen"
"vohh lan ne biçim guluyo o ehuehue"
"-.-"
"eheueh"
"aşk gel hadi karsindayim"
"hapsettigin tüm o duygulaaar"
"ayaktaaa kosuyoorr baksanaaaagg"
"aaa ayaktami kosuyo vay be"
"ben gidiyom yasemin -.-"
"tamam tamam sustum ehueheu"
Ona önce şu -.- bakışı attım sonra ikimizde hunhanrca gulmeye başladık. Bugün çok eğlenceli geçiyor. O gün o kadar yorulmusum ki hemen bi yerde sizmisim.
Yaseminin ağzından
Sabah oldu. Hemen okula yetismemiz lazım di Ve benim daha yerde dana gibi yatan masalı kaldirmam gerekiyor. Şu alıp geliyim başka türlü olmaz.
"napiyon be hayvan"
"muhahah uyanmazsan sonun bu olur" "of siril siklam oldum yaa"
"muhahah"
"asoshgkshsf"
"hey masal sana bi haberim var"
"hah bende haberini bekliyodum. Gönder gelsin."
"Hani sıklıkla gittigimiz cafe var ya"
"evet"
"oraya çok yakusuklu bi jojuk geliyomuussgg"
"Uha resmi varmig sendegg"
"yok tabi manyah nerden olcak okul çıkışı oraya gitcez"
"okey bana uyar"
Masalın ağzından
Yaseminin dediklerine göre cafe ye yakisikli bi cocuk geliyomus.
Ben kahverengi saçlarımı saldim ve altima deri tayt üstüme de siyah bol bir tisort onun üstüne de siyah deri ceketimi aldım. Yasemin her zamanki gibi etekle kombin edilebilecek herşeyi giydi.
Neyse okula doğru yururken yanımızdan spor lüks bi araba geçti ve manyak bize dedi ki gelin yavrular atayım sizi nereye gidiyorsanız deyincee benim sarteller attı. Aldim tasi elime arabaya aticaktim sonra dedim ki. "ne diyon sen be hayvan herif hadi git işine"
Deyince korktu heralde ve bastı gaza gitti. Salak şey. Neyse okula geldik ama birde ne gorelim. Okul kilitli. Acilmiyo kapılar kapıya vurduk ama gelen yok.
"Yasemin?
"Masal?"
"Gördüklerimiz dogrumu?"
"Aynı hayali ikimiz goremiycegimize göre sanırım gerçek *-* "
" *-* "
"Ee napicaz şimdi?"
"Bilmiyorum"
"Masal?"
"Efendim"
"E bugün çarşamba neden kapalı ki"
"Işte bilsem"
Neyse okul binasindan cikarken birden birime carptigimi hissettim.
"Napiyosun be hayvan"
Dememle bize spor arabasindan laf atan çocuğu gormem bir oldu.
"Ama sen sen"
"Hee evet ya ben hayvanmisin önüne baksana"
Çocukta baya yakisikliymis ama nasıl olur ki anlam veremedim gerçekten?!?!?!?!
"Tamam tamam özür dilerim hircin"
"Dileme anladın mi yaptigin- Sözümü kesen Yaseminin bana seslenen o tiz sesiydi.
"Tamaaam geliyorum" "Kolumu bırakırsan hani gidicem arkadaşım bekliyo"
"Tamam tamam git"
Tek kasımı havaya kaldırdım ve
"Sonra hesaplasicaz bay hayvan bey"
Yasemin de megersem bizi izliyormuş arkası dönüktü ve ben yanına gittiğimde beni hissetmemiş hala kis kis guluyordu. Geldigimi belli etmek için oksurur gibi yaptim ve başını kaldırıp biraz kendisini toparladiktan sonra nihayet bana bakabildi.
"Komikti dimi"
"Biraz evet"
Boynuna omzumu attım.
Yasemini çok seviyordum onu uzemezdim ve uzmek istemem de asla.
"Aa biz bişey unutmadık mi yasemincigim"
"Aa neyi unuttuk?"
"Cafe yi"
"Haa evet doğru soyluyosun"
"Kalk hadi gidiyos"
Neyse kafeye gittik.
Yaseminin ağzından
Cafeye geldik. Benim manzaram güzeldi. Çünkü çocuk yakışıklıydı. Ama masalın manzarası hiç hoş değildi suan şok olmuş durumda kapıda ben arkada o önde içeriyi melum melum izliyordu.
Biraz yaklastim elimi omzuna attım.
"Masal"
"-"
"Masaaaal"
"Ee e e efendim"
"İyimisin"
Derken bizi görmüş olmalı ki yanimiza yaklaşıyordu.
"Ooo hoşgeldiniz"
Dedi hafif gulumsemesiyle ki masaldan hala bir haber yoktu. Suan tamamen bağlantısı koptu.
"Merhaba şey masal biraz şok geçirdi de. Ben yasemin"
"Bende toprak"
"Memnun oldum toprak"
"Masal memnun oldum ben toprak"
"Se s se sen yine"
Masalın ağzından
Suan napicagimi bilmiyorum kendimi toplamam gerekiyordu. Bana elini uzatti yüzsüz gibi yaa. Ama kiyamadim bi an. O kadar içten gülümsüyordu ki anlatamam. Dayanamadım ve bende elimi uzattım.
"Ben masal"
"Sen normalsin sabah ki davranışlarınla şimdi ki davranışların pek uyuşmuyor ama olsun"
"Hi hi öyle oldu"
Öyle güzel gülümsüyordu ki dayanamayıp bende hafif bir tebessum yapmış olmalıyım.
"İçeri gelsenize size birseylee ismarliyim"
Ben ve bayan salak kafam hemen atladım tabii evet olur diye. Hay benim man kafam.
"Tabii tabii olur"
Yasemi de örda şok geçirerek bize kıs kıs guluyordu.
Dislerimin arasından
"Gelsene Yasemincim"
"Tamam tamam kızma yenge geldim"
Neyse bize birşeyler ismarladi ve yanımıza gelip oturdu.
"Ee kızlar nasıl gidiyor hayat"
"Çok çok güzel" dedim hemen man kafam ışte nolcak
"Bende iyiyim aslında masalimla birlikte gezicektik ama yorulduk buraya gelip birer bişey içelim dedik ve pat sen çıktın karşımıza"
"Evet biraz garip öyle değilmi?"
Gerçekten de çok tatliydi.
6 ay sonra
Masal
Evet hayatimda herşey değişti. Önce bir spor araba sonra içinde de bir adet hayvan. Ama değdi be. Şimdi mutluyuz. Akşam üstü bi yere götürüçekmiş beni. İşinde de ayrıldı. Yasemin de evde uyuyordur şimdi. Onun da yanına gidemem. Zaten birazdan alıp goturucekmis beni. Bakalım nereye.
Dağınık topuzum ve ayicikli pembe pijamamla kitap okurken birden araba sesi geldi. Bu araba sesini iyi tanirim. Çünkü o TOPRAGİMİN arabası.
Neyse camdan baktım ona seslendim.
"Bekle hazırlanıp cikiyoruuum"
"Tamaaam :)"
Üstüme beyaz ve siyahtan oluşan spor bir şeyler giydim. Sacimida her zamanki gibi saldim ve şimdi hazırım. Yanına indigimde bana kocamaan sarıldı. Sonra bindim arabasına ve en sonunda güzel bir sahile gittik. Tam aksamustu güneşin o güzel ve son kizilligi hem denize vuruyor hemde etrafı kipkizil yapıyordu. Heryerde odundan küçük küçük tabureler vardı ama hiç masa yoktu. Toprak bana denizin en kıyısına otur ben hemen gelicem dedi. Ben de denizin en dibindeki yere oturdum. Toprak 10dk içinde elinde iki gitarla geldi yanıma.
"Bunlar ne?"
"Şarkı soyleriz diye dusunmustum"
"Bak seen" dedim ve gulumsedim.
Hemen başladı çalmaya hep gözlerimin içine bakiyordu. Sonra bende başladım söylemeye.
Bugün çok güzeldi unutmuycam onu. Beni mutlu etmeyi başarıyordu.
2 yıl sonra
"Neden hayat. Neden beni 2yıl öncesine kadar bu kadar mutlu etmisken şimdi neden bana bunu yasattin. Madem bu kadar kısaydı neden hevesimi kursağımda bıraktın. Neden hayallerimi boğazıma zorla yemek yedirir gibi tikadin. Bak yutamiyorum onları. Boguluyorum. Oluyorum yavaş yavaş. O oldukce bende oluyorum. Tedavisi yok. Bitti ışte buraya kadar di herşey.
Evet artık hayatın nasıl bişey olduğunu anladım o kadar acı ki sevdiklerini teker teker öldürüyor ışte. Yanimda olan yaseminime çok teşekkür ediyorum. Şimdi sevgili okurlarım. Size son acı haberimi veriyorum. Toprak. 2 yıl önce benim hep yanımda olan çocuk. Araba kazasi sonucu oldu. Oldu diyemiyorum bilmiyorum. Çok garip ama o oldu. Gerçekten oldu. Artık hayatimda toprak diye biri YOK!! Evet okurlarım alissaniz iyi olur o yok. O artık yok."
Evet herşeyin bittiğini belirtti masal. Bitti herşey ve acı dolu defterini kapatıp hayatına devam edemesede etmeye çalıştı. Defter KAPANDI!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kızın Kaleminden
Randomİki deli Kızın başından geçenler anlatilmaktadir. İlk kitabım olduğu için biraz saçma olabilir ama sonraki kitaplarim daha güzel olucak.