Yaseminin omzunda oylece aglarken ikimizde uyuya kalmışız.
Tatlı bir uyku çökmüştü üstümüze öyle güzel bir uyku çekiyordum derken salondan pat pat sesler geliyordu. Ben onların gurultusuyle hemen uyandım ve Yaseminin yanına sessizce ilerledim.
"Yasemin. Yasemin uyan. Sessiz ol"
"Efendim Noldu"
"Mutfakta veya salonda biri var"
"*-*"
Ben her zaman bu gibi önemli durumlar icin kasamda hep bir bıçak taşırım. Onu sessizce kasamdan aldım ve yaseminle sessizce mutfağa doğru ilerledik. Mutfakta bir gölge gorunuyordu. Yaseminin çığlık atmamak için bana iyice yapistigini titreyen bacaklarindan anlıyordum. Mutfağa girdik. Arkasından sessizce ilerledik ve yasemin elinde taşıdığı vazoyu pat berkin kafasina indirdi.
"Be be berk"
"Yasemin bravo kızım"
Berk kimmi berk Yaseminin sevgilisi ve ayrıca ikimizinde çocukluk arkadaşı.
Berki kolundan tutup salona tasidik. Yasemin hemen dolaptan kolonyayi aldo ve elime doktu bende onu berkin burnuna götürdüm. Berk yavaş yavaş ayiliyordu.
"No no n Noldu bana"
"Berk"
"Yasemin"
"Eh be berk bu saatte ne ariyordun bizim evde"
"Yaseminin burda olduğunu tahmin ettim. E sabah oluyodu yavaş yavaş. Ben de size kahvalti hazirliyim dedim. Size de ders olmuştur bi daha unutmazsiniz anahtarı kapinin üstünde"
"Haklısın özür dilerim berkim"
"Neyse zaten sabah oldu. Haydi kahavltiya"
Herkes geldi kahvaltimizi yaptık. Bu gece bizim için baya korku filmi gibi geçti.Masalın defteri
"Evet. Şimdi bir yıl kaldı. Yasemin ve ben üniversiteye geçiyoruz. Ama yasemin new yorka bense finlandia ya gidiyorum. Bolumum stil danışmanı. Yasemininki ise grafik tasarımı. Bunun için new york a gitmek zorunda tam bir yıl sonra ayrilicaz birbirimizden."
Defterini kapattı. Gozlerinide kapattı. Ve şimdi geriye kalan sadece o bir yılı beklemek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kızın Kaleminden
Diversosİki deli Kızın başından geçenler anlatilmaktadir. İlk kitabım olduğu için biraz saçma olabilir ama sonraki kitaplarim daha güzel olucak.