1 yıl sonra
Işte herseyin başladığı ve herşeyin bittigi yer. Havaalanı. Yaseminle son gozyaslarimizi doktukten sonra ikimizde ayrı ayrı uçaklarla hayallerimizin belki gerçekleşeceği belki de gerceklesemeyecegi yerlere gidiyoruz. Onun hayallerinin gerçekleşeceği yer new york benim ki ise finlandia. İnşallah bu sefer gerçek olur o kahrolası hayaller.
15 saat sonra
Güneşin bulutlarla bulustugu hayallerin de insanlara bolusturuldugu yeni bir sayfa açmam için bana yardımcı olacak finlandia dayım.
Evet yaseminden berkden memleketimden kendimden ve topragimdan ayrılmak kötü bir his. Ama yeni bir sayfa açıp hayatimda daha başarılı olmakda beni mutlu ediyor. Uçaktan indim. Şimdi beni karsilayacak olan beyaz arabayı bekliyorum. İlerde bir beyaz araba gördüm galiba o bana doğru yavaş yavaş yanaştı. Arabanın kapısını açtım. Şoför çok tontis bir adam. Sıcak gulumsemesiyle insanları cezbediyor. Bavulumu aldı ve bagaja koymama yardım etti. Teşekkür edip arabaya bindim. Yol boyunca kendimi tanittim. O da bana evimin gayet güzel ve çiçeklerle dolu olduğunu söyledi. "Pardon bana bu evi kim aldı?"
"Belediye her yeni gelen insana böyle evler verir. Küçük ama konforludurlar. Üstelik ücret bile almazlar"
"Vay be" dedim tek kasımı havaya kaldırarak.
"Harika birşey"
Adam beni pembe kahverengi catisi olan evin heryerinde çiçek olan bir yerde durdurdu.
Bana elini uzatti ve
"Ben yeni şoförünuzum. Memnun oldum efendim"
"Bende tanistigima memnun oldum. Ben de masal."
"Masal hanım buyrun evinizin anahtarı. Ben bavulunuzu arkanızdan getiririm."
"Peki" dedim en icten gulumsememi yaparak.
İçeriye girdim. Ev çok lukstu. Herşey o kadar özenle yapilmisti ki hayran kaldım evime.
Bavulumun içindeki kiyafetlerimi dolabima yerlestirdim.
Şoförüm tam kapıdan cikacaktiki.
"Birşeyler içmek istemezmisiniz yorgunsunuzdur"
"Teşekkürler hanımefendi çok naziksiniz. Ama evde misafirlerim var onları agirlamam lazım."
"Tabii ki"
Dedim ve gitti.
Şimdi evimde yalnizdim.
4 ay sonra
Elimde bir isimde vardı. Hemde ünlü olmaya yakindim. Defilelerim en unlu tasarımcılar tarafından çok begeniliyordu. Sanırım hikayemde artık yazaak bir şey kalmadı. Bundan sonra herkes kendi yoluna. Ben de şu cizimlerimi gözden gecireyim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kızın Kaleminden
Randomİki deli Kızın başından geçenler anlatilmaktadir. İlk kitabım olduğu için biraz saçma olabilir ama sonraki kitaplarim daha güzel olucak.