(Annie ve Dannie ikizler Ashley'nin yanına gelirler.)
Annie: Hey ezik, nasılsın? Ah bişey hatırladım bu çok üzücü.
Ashley: N-e-ne çok üzücü?
Dannie: Matematikten 97 almışsın bu senin en düşük notundu değil mi?
(Diana topuklularını tıkırdatarak Annie'nin yanına gelir.)
Diana:Evet 97 almış. Senin asla alamıyacağın bir not bu. Hayatında asla başarılı olamayacağını hala anlamadınmı sen. Gölgenden korkma lanet olası kaderinden kaçamazsın. Şimdi kapa çeneni ve siktirip git burdan göt deliği kafa.
(Annie ağlayarak uzaklaşır ve Dannie'ye birşey der.)
Annie: Ona gününü göstermeliyiz.
(Diana Ashley'e yaklaşır.)
Diana: İyi misin?
Ashley: Evet çok teşekkür ederim.
Diana: Sen kimdin ben seni daha önce hiç görmedim?
Ashley: Ben Ashley. Beni hiç görmedin mi? Ben hep sınıfta takılıyorum o yüzden bu çok normal.
Diana: Bence bu olayı üzerimizden atmak için bir bardak kahve içmeliyiz.
Ashley: Tabii ki.
(Ashley ve Diana'yı yan yana görenler çok şaşırırlar.)
Diana: Kahve harikaydı. Şimdi bana kendinden ve kahve gibi harika olan hayatından bahset.
Ashley: Ta-ta-tama
Diana: Aaaa böylede konuşma lütfen. Rahat ol teklikede değilsin.
Ashley: Peki. Hayatımı anlatmak yerine senin hakkında ne düşündüğümden bahsetmek istiyorum. Seni tanıyordum. Senin kötü biri olduğunu düşünürdüm. Ama bugün yaşadığımız olaydan sonra senin iyi kalpli ve yardımsever biri olduğunu anladım.
Diana: Teşekkür ederim. Okuldakiler benim kötü bir insan olduğumu düşünüyorlar çünkü onların gözündeki imajım popüler olmak ve popülerler şımarık zengin bir zübbe ve ayrıca çok arkadaş olduğu için ne kendini beğenmiş kişiler olarak görünürler. Ve popüler olmak gerçekten hiç göründüğü gibi kolay değil. Benim hakkımda çok konuştuk senin okuldaki hayatın nasıl?
Ashley: Ben de senin tam tersinim. Demek istediğim sen popülersin ben eziğim sen zenginsin ben o kadar zengin değilim. Hayatımda hiç erkek arkadaşım olmadı. Sen ne zaman istesen bunu başarabilirsin. Ama neyseki senden daha iyi olduğum bir konu var. Ben bir inek olduğum için çok yüksek notlarım var.
(Gülerler.)
Diana: Teşekkür ederim. Çok eğlenceli bir konuşmaydı bunu bir kez daha yapmalıyız.
Ashley: Ayrıca dışarıdada birleyler yapmalıyız.
Diana: Aynen. Peki o zaman seni sevdim. Sonra görüşürüz.
Ashley: Bye bye.
SİZCE DIANA VE EMMANIN TANIŞMA SAHNESİ BU KADAR PÜRÜZSÜZ OLACAKMI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yale'da 3 kız
RomanceBu benim kendi yazdığım bir filmdir. Umarım beğenirsiniz. This is a film that I wrote. I hope you like it.