Din perspectiva lui Alex
Aceasta nu zice nimic si imi zambeste inapoi.Apoi,imi fac curaj,ma apropii de ea,buzele noastre fiind doar la cativa centimetri.O sarut usor,apoi,vazand ca imi raspunde,adancesc sarutul.Cine ar fi crezut ca putem sa fim mai mult decat prieteni?Chiar o plac pe Nicole si nu vreau s-o pierd,acum cand simt ceva pentru ea si am inceput s-o vad mai mult decat ca pe o prietena.Ne luam in brate si ramanem imbratisati cateva minute.Stiu ca n-o voi face niciodata sa sufere,fiindca...e Nicole,fosta prietena cea mai buna,iar acum iubita.Am facut o greseala cu Emma,dar stiu ca,cu Nicole e diferit.
-Vrei sa fii iubita mea?o intreb eu zambindu-i
-Da,zise ea,zambindu-mi inapoi.
Si cam asa s-a terminat primul nostru an de liceu.Inca o luna si urmeaza vacanta de vara.De-abia astept.La anul va fi un an nou,clasa a X a.N-o sa mai fim boboci.In acest an,eu si Nicole am devenit cuplul anului,tot liceul vorbeste despre noi si ca am fost la inceput prieteni foarte buni,iar acum am devenit iubiti,Belli a fost reangajat,Ferrari si-a dat seama ca a facut o greseala,fiindca l-a concediat pe Belli,iar regula cu muzica interzisa in liceu nu mai este ,,in peisaj"ca sa zic asa :)) Partea proasta e ca Emma inca nu i-a zis lui Cristian ca ii place de el.Cred ca ar trebui sa-i spuna mai repede inainte ca domnul Casanova sa fie luat de o noua cucerire.Da,asa e,de mic,Cristian a fost un adevarat Don Joan,insa nu este deloc ingamfat.Asta imi place cel mai mult la el.E mereu zambitor si de treaba.Eu,Nicole si Sam trebuie sa le facem lipeala cat mai repede.Nu mai rezist.Doar se uita unul la altul ca prostutii fara sa ia cineva atitudine....Sper macar sa-i spuna cand se termina anul...
Din perspectiva lui Nicole
Da,in sfarsit eu si Alex suntem oficial impreuna.Cat am asteptat acest moment!Mereu mi-am dorit sa-mi zica ce mi-a zis acum si sa ma sarute..E asa de bine cand sunt cu Alex.Nu ma mai tem de nimic.
Si in legatura cu Emma si Cristian,Alex mi-a zis ca se cam plac,dar nimeni nu a facut primul pas,asa ca mi-a sugerat sa le fac lipeala.Normal ca am acceptat.Imi doream sa fie impreuna.Si trebuie sa-l cuplam si pe Sam.Mi-e asa de mila de el ca e singur.Sunt sigura ca si pentru el va exista o fata care sa-l placa asa cum e.Toata lumea trebuie sa aiba pe cineva odata si odata.Chiar daca stiu ca m-a placut,eu nu mi-am schimbat niciodata sentimentele fata de Alex.Ba chiar eram geloasa pe Emma.Ce copilaresc :))
Peste o luna
Astazi e ultima zi de scoala.E premiera.Ca de obicei,eu am luat locul intai,mi-a iesit media 9,86, Sam tot locul intai cu 10 pe linie,iar Alex locul doi cu media 9,70,iar Emma tot asa cu 9,60.Cristian a luat locul trei cu 9,50.Apoi s-au mai dat vreo trei mentiuni celor care au avut media pana in 9,00.Linda nu a luat niciun premiu.Era de asteptat.Acum era geloasa pe mine
-De ce trebuie ca ele sa aiba cei mai frumosi baieti din liceu?le intreba ea ofticata pe prietenele ei:Rebecca si Samantha.
Probabil ca se referea la mine si Emma.Inca nu e impreuna cu Cristian.Sper doar sa-i spuna ce simte inainte de a fi luat de Linda :))
Mai ales ca e topita dupa el.Daca ar sti Tom ar fi vai si amar de ea.
Oricum,sa revenim la mine si Alex.Eu eram imbracata intr-o rochie alba,mulata pe corp si eram incaltata cu niste conversi rosii.Avea parul despletit,facut cu placa.De la un timp de vreme imi place sa-mi port parul asa.Datorita Emmei.Daca nu m-ar fi ajutat atunci nu m-as fi descoperit niciodata pe mine insami.Alex arata minunat.Cu camasa rosie si pantalonii de blugi albi.Era incaltat cu niste pantofi negri.Acesta ma ia de mana si imi zambeste.Ii zambesc inapoi,punandu-mi capul pe umarul lui.Ma uit la bratarile noastre ,,together" ,,forever" care se potriveau foarte bine.N-as fi crezut niciodata ca o sa-l tin vreodata pe Alex de mana.Acum ne indreptam spre o alta lume.O lume unde poti sa inoti :)) Adica la piscina
Din perspectiva Emmei
Cand ii vad pe Alex si Nicole impreuna ma simt trista.Si nu pentru ca sunt geloasa,fiindca nu mai simt nimic pentru Alex.Doar ca mi-as dori si eu un iubit.In acest moment as vrea sa fiu cu Cristian...Dar nu stiu sigur daca ma place.Sunt confuza.Poate ma vede doar ca pe o prietena...Cred ca ar fi mai bine sa renunt.Ma uit la el,surprinzandu-i privirea.Deci,se uita la mine dinainte.Acesta imi zambeste si roseste putin.Apoi,imi face cu ochiul
-Hai sa mergem la piscina,zise el
-Bine,murmur eu
Ne-am distrat foarte bine la piscina.Ne-am stropiti toti cu apa,am inotat,ne-am bronzat si am ras in hohote.Deodata,cand am sarit in piscina,simteam ca nu mai pot sa ating fundul piscinei cu picioarele.N-ar fi trebuit sa sar de la 2 metri daca nu stiu sa inot >_<Simt ca nu mai am aer in plamani si ca ma scufund...In acel moment eran sigura ca voi sfarsi inecata.
To be continued....
CITEȘTI
Alex si trupa
RomanceIn aceasta carte este vorba despre niste prieteni care se cunosteau inca de cand erau mici.Christian,Nicole si Alex erau de nedespartit,insa toate s-au schimbat cand au ajuns in clasa a 9 a,la un liceu de exceptie,unde muzica era interzisa.Cu toate...