La media e Alexa
Trrrrrrrrrrrrrr
Ah ceas nenorocit ce ești într.o Zi o sa te sparg ....Ma trezesc cu greu ma duc la baie îmi fac rutina de dimineața si ma îmbrac hmmm ce voi purta azi îmi aleg din dressing o pereche de blugi cu talie înaltă rupți in genuchi negri o cămașă care se leagă sub buric converși mei albi si make-up nu folosesc la școală azi ...
Mama:::Biiaaaa hai la micul dejun
Eu:Vin acum mama ..îmi iau ghiozdanul si plec ...
Mama :Sper ca azi va fi bine
Eu: stai liniștită mama va fi .unde e tata?
Mama:pai sa dus la munca știi cum e el foarte matinal
Eu:Deci se vede de la cine am moștenit lenea
Mama :nu întinde coardă spune ma sarutanduma pe obraz ..
Pov Bia
Îmi iau audy.ul si plec spre școală nu e chiar așa departe plus ca stiu drumul aseară am aruncat un ochi pe net si aici trebuie sa fie .
Ajunsa in curtea liceului toți se uitau la mine ca la felu'7 din meniu uni cu ura adică fetele si alti cu satisfacție adică băieții
Imtru in clasa ma așez in ultima banca de lângă ceam lângă o fata chiar drăguță
Ea:Bună tu trebuie sa fii fata cea noua ma numesc Alexa dat prieteni îmi spun Ale tu cum te numești ?
Eu:Ma numesc Bianca Bia pe scurt incantata.
Ale: De asemenea deci știi regulile de aici
Eu: Ce reguli ?
Ale: pai știi ca seful scoli este bunul bunuț Luke care are toate fetele la picioare mai puțin pe mine eu il plac pe Mike dar nu știe sa nui....dar nu termina ca i întrerup
Eu:Nu Nui spun nici nul cunosc si cinee se crede Luke asta
Ea:Seful scoli pana si directorul asculta de el sau se preface ca nu știe ..
Eu: Si de ce ma rog e așa numitul seful scoli?
Ale:pai um..... cum sa îți ...spun
Eu: spune odata
Ale:Pai um....la fosta școală el a
...el a strâns directorul de gat si a violat o față bine înțeles târ@##.Nu il poți refuza Bia.Eu;;deci deasta le e frica colegilor de el ce prostie mie nu îmi e frica de un pămpălău ..Ba uite ca pot sa il refuz ..
Ale:Mai bine te ai feri daca nu vrei sa dar a fost întreruptă de profesor care a intrat in sala de clasa ....
Pov Luke
Am văzut o bunaciune intrând in școala mea oare ea e eleva noua ?
Nu e extraterestru frumos venit din spatiu .
..îmi spune conștiintaNebagand in seama conștiința ma. Întorc la ce e al meu adică ce va fi. fata aia Bianca e doar o altă față ca celelalte .si va trece pe la mine in curând..
Buna dragilor sper ca va plăcut capitolul uni aici aveți capitolul doi ...Pwpicei😗😙
CITEȘTI
Seful Scolii
RomanceEa : O fata rebela care nu se teme sa înfrunte pericolul.** El:Un băiat șmecher arogant si care obține intotdeauna tot ce își dorește O mica parte din "mica" poveste : El- hmm prospătură ce te aduce pe aici . Ea-Inafara ca e o școală presupun ca...