Dupa 3 zile

187 7 1
                                    

Hey voi cei  care îmi citiți cartea uitați si capitolul 6 publicat... de fapt eu capitolul cinci nu am vrut sa il postez ieri dar când ii făceam mici modificări din greșeală lam postat oricum nu contează dar am stat pana la 12 noaptea sa scriu acest capitol pt ca nu prea am avut timp .si sper sa va placa Pwpicei....

Ma trezesc dimineața cu gândul de a pleca la școală azi e vineri eu ma îmbrac si pornesc spre școală cu Alexa care inca nu mia spus despre ea si Mike ....

Eu:Hey Alexa ce îți ma face gagicu.

Ea;Despre ce vorbești cine Tia spus de unde ai aflat ..ma asaltează ea cu întrebări

Eu:Mai ușor cu întrebările tu ești aia care are de dat niste explicatii nu crezi

Alexa tace din gura

Eu:Vorbestemi de ce nu mi.ai spus de tine si Mike hâăăăă de ce

Ea:Iartama stiu ca suntem prietene si ne spunem totul dar ....dar mia fost frica okey mi .a fost frica findca  crezut ca o sa te superbii știind ca tu il urăști pe Luke

Eu;Nu ma supăram mam supărat pt ca nu miai spusdar stai linistita e in regula spun eu si o inbracisez ..

Ea:Bia am ceva foarte important sa iti spun si eu

Eu:Credeam ca. Mi.ai spus tot

Ea:Da dar e vorba de tine si pariu. Lam auzit pe Mike Vorbind la telefon cu Luke despre un pariu ca intr.o săptămână daca luke nu te are in patul lui pierde acest pariu ...

Eu:Si de ce nu miai spus mai devreme

Ea;Pai eri aflasem si eu ...

Eu:Nu pot sa cred ca am început sa simt sentimente pt el ..daca el vrea pariu ii dau eu pariu oricum nu am mai vorbit se 3 zile in coace poate se simte prost din cauza pariului dar ma îndoiesc ....

Luke pov

Offff ce ma fac nu pot sa cred ca ma Îndrăgostesc nu pot sa cred dar sa întâmplat trebuie sa anulez pariul cu Mike dar daca o fac îmi va spune ca sunt un las
Conștiința spune :Da normal pe tine te interesează ego.ul tau nu Bianca avea draptate ești un Idiot...

Luke :Pana si conștiința ma face idiot mie dor de Bianca trebuie sa o vad nu am mai vorbit cu ea pt ca de fiecare data când e lângă mine i vine sa o sărut si sa nu o las sa plece nu pot sa cred eu ....eu cred ....ca...O IUBESC...

Pov Bia

Am ajuns intrin final in curtea scolii si trebuie sa îmi aplic planul ...

Il vad pe luke si ma duc către el ..

Eu:Hey Luke ce faci

El:Hey Bianca nu am mai vorbit de mult

Wow cred ca e prima data când mia rostit numele Bianca

Eu:Da nu am mai avut timp oricum vii diseară la mine acasă desigur cu Mike vine si Alexa o sa ne distram pe cinste .....ii spun eu facandui cu ochiul ..

Seful ScoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum