Selammm. İlk defa korku hikayeleri yazıyorumm. Bu hikaye bana ait. Umarım beğenirsiniz. :*
Uyandığımda yanı başımda telefonum yoktu. Duvar saatine baktım, saat 5:52 idi. Dağınık saçlarımı yukardan topuz yapıp aşağıya indim. Üst katta sadece tuvalet ve iki yatak odası vardı. Diğer oda boştu sadece eski bir yatak vardı o kadar. Merdivenler karanlık olduğu için görmeyerekte olsa aşağıya indim. Telefonumu her yerde aradım ama yoktu. Kapının zili çaldı. Merakla kapıya yöneldim. Kapıya yaklaştıkça gelen kişi kapıya vuruyordu. Daha çok şiddetlenince korkmaya başladım. Kapı deliğinden baktım ama kimse yoktu. Kapı daha şiddetli vuruluyordu. 911' i aramak istedim ama telefonumu bulamadım.
Kapı kırılacak derecede vuruluyordu. Ve aniden durdu. Hiç ses yoktu. Kapı deliğine tekrar baktım. Gördüğüm şey korkunçtu. Kıpkırmızıydı. Kendi evimin kapısının önü kanlar içindeydi. Koşarak mutfağa doğru yöneldim. En keskinlerinden bir bıçak aldım. Kapının önüne geldiğimde yavaşça kapıyı açtım. Önümde birden birisi gözüktü gözlerimi kapatıp bıçağı sapladım.
?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿
Jennifer S. olay yerinde ölü bulundu. 911'i arayan Paul A. ,Jennifer S.' ın bozuk telefonunu tamir edip geri getirdiğini, kapıyı bir kere çaldığını, ancak Jennifer S.'nin kapıyı açar açmaz kendisini bıçakladığını idda etti. Bıçaktaki parmak izleri Jennifer S.'a aitti.