Bu hikayenin bir benzeri internette vardı. Bende sevdim tabii, kitabımda yayınlayayım dedim. Yorum yapmayı unutmayın benim için çok değerli biliyorsunuz. İyi okumalar!
Chole ve ben 8 yıldır arkadaşız. İrlanda'da bir yurtta kalıyoruz. Aynı zamanda oda arkadaşıyız. Chole haftasonu yok çünkü ses yarışması seçmeleri için Şehir dışına gidecek.Pazar ve Chole yok. Saat 20.43
Baharatlı cipsimi yerken bir yandan da kolamı yudumluyordum. Bu şeyleri yaparken komedi filmi izlemek zor oluyordu. Ağzıma attığım cips, kola ile buluştuğunda iğrenç bir kahkaha attım ve ağzımdan, kolayla cips karışımı salyalar aktı.
22.05
Film bittikten sonra cipsimi ve kola bardağımı bırakıp duşa yöneldim. Karanlık çöktüğü zaman duş almayı sevmiyordum ama uyurken kola ve cips kokmamak için yıkanmalıydım.
Duştayken sanki izlenmiş gibiydim. Ama iğrenç düşüncelerden kurtularak ranza yatağın üst katına yatmayı başardım. Yastığımın soğuk tarafını çevirip dururken uykuya daldım.
01.16
Sessizce kapı açıldı. Hala aşırı derecede uykuluydum. Chole gelmiştir diye kim oluğuna bakmadım. Ve uyumaya devam ettim.
02.00
Şarkı mırıldanma sesleriyle kapı bir daha açıldı. Bu Chole'nin sesiydi. Daha az uykulu bir şekilde yatakta oturur pozisyona geldim ve gelenin Chole olduğunu gördüm. Peki aşağıdaki yatakta yatan kim?