Nasılsınız canlar? Ben harikayım. Bugün yeni bir bölüm vaaar. Yorumlarınız benim için ÇOK önemli. Vote vermeseniz bile yorum yapın lütfen. Tabii vote da yapın sözmkajsşwjlsjw. İthaf isteyen olursa bana özelden yazabilir. Bu bölümü, ilk okuyucum Vicolano ya ithaf ediyoruumn. Uzatmaya gerek yok hadi okuyunnn. Ha bir de bu bölümü ben yazdım. Alıntı değil yani ^^
Tom"Doğruluk mu? Cesaretlilik mi?"
Ben "Cesaretlilik. "
Tom"Hımm bir düşünelim. Sizce çocuklar?"
4 kişiydik. Tom, Kyle, Jane ve ben. Ormana yakın bir kasabada yaşıyorduk. Aslında köy demek daha doğru olur. Bu lanet oyununu hiçbir zaman sevmemiştim. Tom ve Kyle'ın beni gaza getirmesiyle oynamıştım. Ve tom bana soruyordu.
Kyle"Tanrım! Hadi onu ormana yollayalım."
Tom" Aa iyi fikir Kyle. Ormana git ve gece yarısı eve geri dön, Roseline. Hatta Jane de seninle gelecek."
Ben"Ormana mı? Çıldırdınız mı siz! Gitmem ben oraya!"
Jane"Hadi Roseline, beraber gideriz. Birşey olmaz."
Tom,Kyle "Korkak! Korkak!"
Ben"Kendimi aptal bir oyun için tehlikeye atmam. Kalk Jane eve gidiyoruz."
Tom ve Kyle arkamızdan gülüyordu. Evet korkuyordum. Çünkü bu ormanla ilgili birsürü efsane vardı. Bir kulübe olduğu söylenirdi. Yetişkin insanlar gidip ormanı aramıştı. Ama hiç kulübe yoktu. 12 yaşında ölmek istemiyordum.
23.40
"Jane! Jane kalk hadi. Ormana gidiyoruz.
"Ne? Hani korkuyordun?"
"Eğer kimse klübeyi bulamadıysa biz nasıl bulalım ki. Değil mi? Hem ismimin 'korkak' olmasını istemiyorum."
Üstümüzü giyindik ve ailemizden gizli bir şekilde evden çıktık. Tom ve Kyle aynı evde değillerdi. Jane Tom'u, ben de Kyle ı çağırdım.
"Tamam ormana gideceğiz. Ama siz de geleceksiniz. Tam gece yarısı geri döneceğiz. "
Tom"Ahahah tabii ki. Senin korkmuş yüzünü görmek için geliriz."
Herkese depoda bulduğum fenerlerden bir tane verdim. Ve ormana girdik.
23.49
Orman, karanlık ve soğuktu. Yürüdükçe ağaçlar geride kalıyordu, köy gözden kaybolmuştu bile. Karşıya doğru bakınca bir kulübe gördüm. Sis yüzünden yarısı gözüküyordu.
"Çocuklar, sa-sanırım kulübe gerçek."