Bölüm 1

80 15 23
                                    

Küçükken en büyük Hayalim Uzaya gitmekti 14 Yaşındayım Hala En Büyük Hayalim Uzaya Gitmek ...

Annemle Bu konuyu konuşurken Annem bana Hep sitem eder Çünkü Uzaya Gitmemin Ölümcül olduğunu düşünüyor. Bende biliyorum Her an ölüm ile burun burunayim Fakat Uzaya Gitmek buna değer. Annem bana Mühendis ol Doktor ol Hemşire Ol Memur ol diyor ama Ben de Uzay ile ilgili bir meslek olucam diye tutturuyorum Annemle bazen konuştuğum zaman "Ne Olursan ol arkandayim" der. Bazen ise "Bu konuyu kapatmistik" der. Yine O Konuşmalarımız.

"Anne sence nasıl bir meslek olayım"

"Kızım Hemşire Ol doktor ol Öğretmen ol"

"Anne kaç defa dedim Öğretmen Ve Hemşire kesinlikle olmam Uzay Mühendisliği düşünüyorum Hem Uzaya da gidiyorlar"

"Zaten nerde abuk sabuk meslekler varsa onlardan ol"

"Ya Anne neresi abuk sabuk yaa Marsta Yaşam bulmuşlar isteyenleri oraya götürüyorlar mış"

"Iyi sen oraya git"

"Allah razı olsun Anne çok cesaretlendiriciydi"

"Hadi hadi Kahvaltını yap geç kalacaksın"

"Tamam doydum ben zaten sözlerinle". Işte yine konuştuk ve annem yine Hemşire doktor konusunu açtı ne zaman anlayacak bilmiyorum Uzayı ilgilendiren bir meslek olmak istiyorum Ve Kararlıyım ne derseniz deyin!
Saat 8'i çeyrek geçiyor ve ben Hazırdım Ayakkabılarımı giymek için kapıya yöneldim Ayakkabılarımı giydim ve Anneme seslendim.
"Anneeee Çantamı getirirmisin?". Her sabah bunu yaşıyorum şimdi bana gel kendin al deyecek.
"Tamam kızım!" Ney şu anda rüya falan görmüyorum galiba Aslında arada yapar böyle de şaşırdım vayy sabah sinir etmeme rağmen :D
"Al kızım" Canım annem ya "Teşekkür ederim Anneciğim"yanağına öpücük kondurdum. "Kızım ne kadar vereyim?" Aslında para istemiyorum diyetteyim verince bile yemiyorum biraz kilo aldım :D "Anne Su parası versen yeter ama sen 1 lira verir misin?" Belki 2 tane su alırım su zayıflatır :D "Al kızım sen şu parayı delirtme beni" bu kadın niye böyle yapıyor Harcamadigimi da biliyor "Anneciğim bu bana fazla tamam senle tartismicam bu bana 10 yıl yeter :D" Ayakkabılarımı giydim annemi öptüm ve Okula doğru yol aldım Sınıfta Teneffüslerde Aya Yolculuk diye bi kitap okuyorum bazen de kızlarla konuşuyorum "zorla". Zil çaldı kitabımın en heyecanlı yerinde hay ben böyle işi ya. Hoca geldi Ayağa kalktık falan Ben kitabı gizlice okumaya çalışıyordum ama hoca Yeni konuya geçtiğimizi söyledi Ben yeni konulardan Korkuyordum Başını dinlemedigim zamanlar konuyu anlamıyorum Kitaba ayraca taktım Siramin gözüne koydum Hocayı dinlemeye koyuldum. "Evet Arkadaşlar Bugün yeni Konumuz Uzay aslında Pek de Yeni Konu sayılmaz bugün Sizlerle Uzay ile ilgili Videolar izleyeceğiz Zaman yeterse Belgesel falan izleyeceğiz " Ben tabikide Çok mutlu oldum çünkü En sevdiğim konu Bakalım Neler izleyeceğiz çok heyecanlandım ...

OKUYAN BEĞENEN BEĞENMEYEN HERKESE TEŞEKKÜRLER BANA DEĞERLİ ZAMANINIZI AYIRDIĞINIZ IÇIN UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR 😙😙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzay Hayalim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin