Bölüm 3

18 2 3
                                    

Benim aşık olduğum Emre eski nefret ettiğim Emre miydi?
Biraz daha emin olmak için "O kız nereliydi? Seni görünce ne yapardı ?" dedim. O da Sanırım... İzmirliydi. Beni görünce yönünü değiştirirdi." dedi ve dondum kaldım bu benim hikayemle aynıydı. İyi de Emre insanlara böyle davranmazdıki insanlarla dalga geçerdi Ne beni mi seviyomuş o??? Benim günlüğümü mü okumuş peki neden en yakın kız arkadaşımdan göndermişti?? Artık diyecek sözüm kalmamıştı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Ben nefret ettiğim birisine nasıl bu kadar aşıktım? Peki bunu ona nasıl açıklayacaktım?

Aklıma mesaj atmak geldi ve attım.Saat 12:30
+Uyuyor musun?
-Hayır.
+Sana bir şey sormak istiyorum
-Sor
+O ecrin dediğin kişi adaşım değil o benim yani anlattığında benim o da izmirli bende o da yönünü değiştiriyordu seni görünce bende...
-Biliyorum... :D <3
+Nasıl ya o zaman niye bilmece gibi konuştun benimle?
-Sadece söyleyemedim cesaret edemedim -_-
+Hmm Sen niye benim günlüğümü okudun?
-Dedim ya merak ettim diye...
+Ama o defter özel bir şey demi 😡 😡 😡
-Biliyorum özür dilerim.
+Tamam affedildi.
-Sen beni mi seviyordun ortaokulda?
+Evet hemde çook
-Peki beni nasıl buldun aradan yıllar geçmesine rağmen?
+ Seni hiç bırakmadım ki?
-Nasıl?
+Hep takip ettim ben seni ♥♥
-Hmm ♥
-Seni seviyorum AŞKIMM ♥
+Bende seni KISKANÇ ŞAPŞİĞİM
-Ben yatıyorum. İyi geceler AŞKIMM
+iyi geceler KISKANÇ ŞAPŞİĞİM

Ertesi gün evden çıktım ve Emreyi gördüm bir kızın yanında hemde sarılırken..
Nasıl ya nasıl olamaz beni mi aldatıyordu?
Bir şey demedim görmemezlikten geldim. Saat 6:10 da mesaj geldi. Mesajda şu yazıyordu. "Dışarı çıkalım mı arkadaşlarla beraber onlarda gelcek?" yazıyordu.Bende kabul ettim. Arkadaşlarıyla gelmiş bende arkadaşlarımla geldim. Kızlardan ben Damla Göksu erkeklerden Emre Salim Can vardı. Damlayla Salim Göksuyla Can sevgiliydi. 3 sevgili takılıyorduk. Bir cafeteriada oturuyorduk. Gerizekalıya bak ya nasıl takılıyordu rahat rahat. Sanki hiçbir şey olmamış gibi. Müsaadenizle deyip wc ye makyajımı tazelemeye gitmek için kalktım ve gittim. Çok sinirlenmiş olmalıyım ki aynaya yumruk atınca ayna çatladı.Elim kanadı.
Hemen bir plan geldi aklıma...

Arkadaślar lütfen hikayeyi biraz inceleyelim.Eksiklerim varsa yazarak bildirirseniz çok iyi olur. Sizi seviyorum canlarımmm...

Nefret Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin