Bölüm:2

47 1 4
                                    


Kedi sesiymiş.Film izlemeye devam ettik.Ben uyuyakaldım sonra birden sıçrayarak uyandım.Hiç kimse bir şey farketmedi.Saat geç olmuştu Demir yavaş yavaş toplanıp evine gittiler.Bizimde zaten çok uykumuz gelmişti zaten sabah erken kalkıp sabah sporumuzu yapıcaktık.Hemen pijamalarımızı giyip ayrı ayrı odalarda uyuduk.Öyle yorulmuştuk ki yattığımız gibi uyuduk.Telefonumun alarmı çaldı hemen kalktım.Spor kıyafetlerimi giydim kızları uyandırmaya çalıştım uyanmadılar.Onları kaldırmaktan vazgeçip telefonumu aldım ve sahilin yanına giderek koşmaya başladım.Telefonumda müzik açtım kulaklığımı taktım.Orta adımlarla sabah yürüyüşümü yaptım.

O sırada Demir karşıma çıktı oda spor yapıyormuş.Beraber devam ettik koşuya saat 8 olunca ben kenarda simit satan amcadan 3 tane simit 3 tane poğaça alıp eve gittim.Bu sefer kızları uyandırdım kahvaltı sofrasını hazırladık.Ve benim aldığım simit ve poğaçalarıda yiyerek karnımızı doldurduk.Ben yukarıdaki odama çıkıp hazırlandım hafif makyaj ve mayomu giydim kızlarda hazırlanınca havlularımızı alıp plaja gittik.Biraz deniz yüzdük sonra telefonla Demirleri arayıp yanımıza davet ettik.15 dakika içinde geldiler.Ve plaja bağlı cafede kahve içtik Büşra ve Derya Emre ve Canla yüzmeye gittiler.Biz başbaşa kaldık.Ben bir daha kahve almaya giderken yerde duran kaya parçasını görmeyerek yağımı taşa çarptım ve yere kapaklandım.İmdadıma hemen Demir geldi beni kucakladı ve cafenin bahçesinde duran motoruna bindirip biraz uzakta olan acile götürdü.Doktor bulup ayağıma baktırdık.Doktor biraz incindiğini söyledi birkaç güne geçermiş.Bu sefer ayağıma basabiliyordum.Hemen motora binip kızların yanına döndük o sırada cafede bir olay yaşanmış ve bir kişi ölmüş.Duyunca çok şaşırdık hemen yazlığa geçtik.Öğlen yemeğimizi hazırlayıp yedik.Kızlar alışverişe gitti bende evde kalıp televizyon seyrettim o sırada bir kapı sesi geldi gittim açtım baktım bir baktım ki o,çok şaşırdım o kişi ise .......



Umarım beğenirsiniz hoşçakalın!!!!!!!!

TozPembe HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin