Ik hoor de regen op de dakpannen vallen, terwijl ik mijn ogen open. Ik zie dat mijn moeder aan mijn bed staat. 'Lieverd, gaat alles weer goed met je?' vraagt mijn moeder angstig aan mij. Ik ga rechtop zitten. 'Wat is er gebeurd? vraag ik. 'Ik kwam je kamer binnen en je was helemaal aan het zweten en je voelde heel warm aan'. 'Ohw' zeg ik. En ik ga weer liggen. Mijn moeder geeft me een kus op mijn voorhoofd en gaat de kamer uit. Ik kijk rond in mijn kamer. Ik stap uit bed en loop naar het raamkozijn. Ik open het gordijn en kijk naar buiten. Ik zie de buurman een bord in de grond timmeren, in hun voortuin. Ik moet even goed kijken wat er op het bord staat. TEKOOP zie ik staan. Ik schrik een beetje. Ze wonen al mijn hele leven naast ons. Ik loop met een bedroegt gezicht naar beneden. 'Schat, wil je wat eten?' vraagt mijn vader. 'Nee dankje, ik heb niet zo'n trek' zeg ik snel. 'Lieverd, je meot wel goed eten' zegt mijn moeder. 'Ik zeg toch dat ik geen honger heb' zeg ik geirriteerd. En ik loop stampvoetend naar boven. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik 3 sms'jes heb gekregen. De eerste is van Nick : he sanne, vanavond park deur (9uur) niet vergeten. Gr. Nick. Ik sms hem gelijk terug. Hii Nick, nee ik vergeet het niet hoor :P x sanne. Ik lees het tweede sms'je, die is niet van Nick. Hij is van Luc. Ik lees hem snel : Hoi schat, lekker geslapen? Kan ik je vandaag weer zien? gr L. Ik sms hem terug : Hoi lief. Beetje, jij ? Ik kan vandaag wel even. Rond half 2 bij jou? xxx S. Het derde sms'je is van Liv : Hey san, Ik wou alleen even zegen dat het hier top is. Ik kom over een paar dagen weer terug. mis you <3 x LiVvvie. Op dat laatste sms'je ga ik niet in. Anders is mijn beltegoed zo op. Ik loop naar mijn laptop en zet hem aan. Ik open mijn facebook-pagina. Ik zie dat mijn moeder haar profielfoto heeft verandert. 'Ik vond die andere foto beter' zeg ik tegen mezelf. Ik hoor mijn mobiel gaan. En zie dat ik een sms terug heb van Luc. ik open hem en lees hem : Heyy, nee bij mij gaat niet. Kom naar mijn oma, daar woon ik voor een tijdje. Half 2 dan bij mijn oma? gr. L Als ik het sms'je heb gelezen stuur ik snel wat terug. Heeeii, okej ja bij je oma is goed. Dan ben ik daar om half 2. xx S.
Heyyy mensen, hier is weer een stukje. Volgende keer komt het vervolg hierop. :) hoop dat er nog tips en/of ideeen komen.... xx Julia
JE LEEST
everything
Misterio / SuspensoSanne (17) is een lief, behulpzaam en grappig meisje dat meestal op zichzelf is gekeerd. Zij heeft een vriend, Luc (18). Bij Luc thuis gebeuren dingen die hij niet wil vertellen aan Sanne. Luc gaat dan ook met foute vrienden om. Daar is Sanne de dup...