BELLİ Kİ O (3)

0 0 2
                                    

Kafeyi açmaya gelmiştim emre benim cevabı öğrenmek için heralde kafenin kapısına dayanır en iyisi karadenize gitmek burda bir süreliğine daha durarsam kafayı yerim yoksa.

EMRE ARIYOR

bu uşakta kurtulması da ne zor be ya açsam hemen cevab ne diycek en iyisi suratına kapat ya da bekliyim kapatsın diye yok artık kapattı hemen mesaj attı arabadayım kafenin ordayım geliyim mi ilk siparisimi almaya ne dersin.

EMRE ARIYOR.

DERYA'NIN MESAJI

cevap için arayıp bekliyorsan yazık sana diyorum hala karar veremedim hem ben seni yeterinceye kadar tanımıyorum.

EMRE'NİN MESAJI

Bana bu yapılırmı cadı sevginden kül et ondan sonra kafenin arka bahçesinde arabada seni takip ediyim geliyorum yanına tek başınasın kafede kız başına kalma.

DERYA'NIN MESAJI

gelme ya dedikodum çıkar hem cevabım evet benim canım sen niye boş hayallerle kendini cekiyorsun ben bakmam ama bana hatasını affetmem kelle uçar merak etme canım.

EMRE'NİN MESAJI

Vay vay vay bak sana kız değil şeytan korkutma kendinden beni valla yanına gelemem.

*******

Aha pelin geliyor ne oldu bu kıza ya elektrik çarpmış gibi eli titriyor.

PELİN

Ozan beni fena halde halletti!

DERYA

ne diyorsun kelime kelime söyleme ne becermesi

PELİN

dün gece bardaydık o beni eve bırakınca yatakta beni halletti anlayacağını.

DERYA

oy namusuz nerde o onu kesecem elimi kana bulandıracak hemserim birde tüküreyim yüzüne sıfatsızın.

ELİF

merhaba arkadaşlar ne yapıyorsunuz olay mı oldu ne oldu söyleyin pelin suratını kızarmış ağlamaktan.

EMRE

ne oldu ya beni derya arayınca direk geldim?

DERYA

senin o namusuz ozan diye arkadaşın vardı ya öldürücem silahın mermilerine yazık.

PELİN

bırakın artık onunum zaman geriye dönmez...

DERYA - EMRE

Ne-ne-ne onun mu?

OZAN

Belli Ki OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin