(MULTİDEKİ KIZ ASYA ARKADAŞLAR)
Nefes alamıyorum artık.Çok yoruldum.Ama durursam sonunun kötü olacağını biliyorum.Daha hızlı koşmalıydım.Hızımı biraz daha artırdım.koruluğa girmiştim bile.Koşarken ağaçların dalları vücuduma çarpıyordu.Dayanabilirdim,onsuz da başarabilirdim.Sonuçta kaçmamı o istedi...
1 SAAT ÖNCE
Hazırladığım yemeği film seyrederken yiyordum.Bu cidden çok eğlenceli oluyor.Filme o kadar dalmışım ki kapının çaldığını son anda farkettim.Korkarak kafamı çevirip kapıya baktım.Sanırım babam gelmişti.Hemen etrafı topladım.Bu arada babam ısrarla zili çalıyordu.Kapıyı yumruklamaya başlamıştı.
-Aç artık şu kapıyıı!!!! Asyaa!!
Korkuyordum.Hemen üstümü düzeltip kapıyı açtım.O anda kapıyı açtığıma lanet edebilirdim.Öyle bir hali vardı ki çığlık atmama engel olamadım.Göz altları mosmor,dudağı bembeyazdı.Kısacası tanınmaz bir hal almıştı.Ve elinde bir kemer vardı.Sanırım işim bitmişti.
Beni hızla itip kapıyı sertçe kapattı.Kaçmaya çalıştım ama kemerle boynumdan tutup kendine çekti.Ölesiye bağırıyordum.Aklı sıra beni boğuyordu.Yaşattıklarıyla yeterince boğmuştu zaten.
Ani bir hareketle üstüne çıktım(Nasıl yaptın diye sormayın bende bilmiyorum)ve yanımda duran sehpanın üzerindeki vazoyu alıp babamın kafasına sertçe vurdum ve hemen koşarak evden uzaklaştım.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
İleride küçük bir kulübe gördüm.Kulübeye varınca kapıya sert bir şekilde vurdum.Arada arkamada bakıyordum tabi babam geliyormu diye.Kapıyı açan olmadı.Birkaç kez daha vurdum.Cidden yorulmuştum.Oradan uzaklaşmak üzereyken kapı açıldı.Hemen içeriye girdim ve çocuğu kapının önünden çekip kapıyı kapattım.Koltuğa oturup soluklandım.Çocuk bağırmaya başlamıştı.
-Hayırdır!İçeri girmen için izin aldığını hatırlamıyorum!
Vıdı vıdı vıdı.Cidden gelen misafirlere böyle mi davranıyodu bu adam?
-Şey,çok özür dilerm.Nasıl desem bilmiyorum ama be-
-Sen ne?
-Nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama,anlatmadan önce su alabilir miyim?dedim.Demez olaydım.Kolumdan tutup kaldırdı ve kapıyı açıp beni dışarı attı.Pardon fırlattı.Bende inadına çocuğu itip içeri girdim ve kapıyı kilitledim.Görsün bakalım benimle uğraşmak neymiş.
Sanırım 2 saattir bekliyorum.Yani ne bileyim bağırır falan zannetmiştim.Ama hiçbir şey yapmadı.Daha doğrusu ses bile gelmiyordu.Sanırım bakmam gerekiyor diye düşünüp kapıyı yavaşça açtım.Açmamla çocuğun eve girmesi bir oldu.Noluyo ya, o 2 saat orda mı beklemiş yani?
HERKESE SELAM!!!BU BENİM İLK KİTABIM.YANİ HATALARIM OLABİLİR.HATALARIM OLDUYSA ÖZÜR DİLİYORUM.UMARIM BİR DAHA YAPMAM.OKUYUCULARIN FAZLA OLASI İÇİN KİTABI TANIDIKLARINIZA BAHSEDERSENİZ ÇOOK SEVİNİRİM!! ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERRR!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
ChickLitNefes alamıyorum artık.Çok yoruldum.Ama durursam sonunun kötü olacağını biliyorum.Daha hızlı koşmalıyım... Babası tarafından şiddet gören bir kız,sevilmeyen asi bir çocuk.İşte bu iki insanı birçok zorluk bekliyor. BENCE OKU,PİŞMAN OLMAYACAKSIN...