Dvojčata

24 3 1
                                    

Jednoho dne mi bylo znovu strašně špatně ale tentokrát to nebylo tím že jsem Padlý Anděl tentokrát to bylo něco jiného.
*Poznámka autorky: ,,Alois neví že je Akuma Padlý Anděl, ví to jen Claude , Hannah a Trojčata "* Vyskočila Jsem z postele a běžela do koupelny . Jen tak tak jsem to stihla jinak by byla moje snídaně zase venku . Alois za mnou přišel a pohladil mě po zádech . ,,Jsi v pořádku Aku ?" Zeptal se starostlivě. ,,Ne ... Hlava se mi točí jako kolovrat a v mém břiše je asi tornádo ...." zaskuhram a opřu se o kachličky v koupelně . ,, Běž si znovu lehnout , Zavolám Clauda . " Řekne Alois a já si jdu lehnout . Asi po 5 minutách ke mě přijde i s Claudem a Claude mě prohlédne . ,,Můj pane zdá se mi že budete otcem . "Řekne nadšeně . ,,Počkat Akuma je těhotná ?! No to je bomba !" Vyjekne Alois a začne všude skákat jako klokan na drogách . ,,Takže to znamená že ti budu muset se vším pomáhat Aku ." Usmeje se Alois a obejme mě .

O 9 měsíců později ..
Byla půlnoc ta hodina klidu a ticha .. Všichni v sídle Trancy spali az na mě. Mě stále trápilo kopání v mém bříšku . Najednou jsem ucítila že už se někdo chce podívat na svět a právě v te chvíli to začalo ... Rychle jsem vzbudila Aloise a poté on zavolal všechny ostatní .

Miminko bylo na světě ... Byl to chlapeček ... Ale ještě nebyl konec druhé dítě se také už chtělo dostat na svět ... Asi po půl hodine bylo i ono venku a byla to holčička ... Alois byl štěstím bez sebe.. Kdyby jen věděl že když byl pryč a já nebyla těhotná tak jsem se vyspala s Claudem... ale nic zpět k příběhu.

Alois vedle mě seděl svírajíc holčičku v náručí . ,,Teď je jen jedna otazka a to jak se budou jmenovat ?" Řekl Alois . Chvíli jsem zapremyslela a potom jsem řekla :,, Sharllote s Nicolas" ,,To je krásné "usměje se Alois a něžně me políbí ...

Akuma Victoria Itoshi Where stories live. Discover now