Jednoho dne Cielovi přišel dopis od hraběte Aloise Trancyho. Sebastian - komorník Ciela , nám zabalil věci a jeli jsme do sídla Trancy. Když jsme tam dorazili , Sebastian zaklepal a kdo nám otevřel ? Samotný Claude ! Muj bývalí komorník . ,,Claude !" Vyjekla jsem a padla mu kolem krku . ,,Slečno Itoshi moc rád vás zase vidím . " políbí mi ruku a zavede nás do sídla . Ve vstupní hale už čeká mlady hrabě Trancy se svým služebnictvem . Samozřejmě s kým jiným než s Hannou a Trojčaty. ,,Vítejte v našem sídle slečno Itoshi a Cieli " ušklíbne se zlomyslně na Ciela a me něžně políbí na tvář . ,,Těší mě hrabě Trancy ..." ,,Prosim říkejte mi Alois. " Skočí mi do řeči . ,,No dobrá Aloisi ... Jen jsem se chtěla zeptat... Kde jsem vás jen viděla ?" Podivím se ,,Jezdíval k vám když jste byli mladí... A váš otec sepsal s Lordem Trancym smlouvu o tom že až budete oba plnoletí budete mít svatbu . " Přitaká Claude ,, No to je úžasné " zajásá Alois ,,Jo to je super ."řeknu ironicky . ,,Claude zaved nase hosty do jejich pokojů !" Přikáže a Claude nás tam zavede . Sebastian mi vybali kufry a potom mě společně s Hannou zavedou do zahrady na čaj . Už tam čekali další hosté např : Viscount Druitt a jeho choť , Pan Lau s Ran-Mao a další .. Hned jak mě choť Pana Druitta uviděla , pořádně mě objala . Vůbec jsme nechápala o co jde . Dokud mi Claude vše nevysvětlil .: ,,Slečno tohle je vaše starší sestra Chloe " Když jsem uslyšela to jméno hned jsem Chloe také objala. Svoji sestru jsem neviděla 9 let , jelikož ji naše tetička odvezla při tom požáru a už se nevrátila . Prý tetička zemřela , protože ji zabila nějaká rudá smrtka. Ale nic se nedá dělat zpátky k příběhu.
Večer se konal ples na kterém mě samotný Alois Trancy vyzval k tanci. Celý večer jsme pro tančili bylo to úžasné. Ciel nebyl nadšený z toho že se mnou je Alois. On Aloise nesnáší ... a mé bere jako starsi sestru.
YOU ARE READING
Akuma Victoria Itoshi
FantasiAhoj mám tu další oc příběh který je z anime "Kuroshitsuji" . Je o mladé hraběnce která přijde o oba rodiče a že zoufalosti se upíše démonu který ji doprovází až do konce života....