Lupene ruží

85 5 0
                                    

Prebúdzam sa do nového dňa. Začína život, ktorý by som si nikdy nepredstavila. Vonku mierne pofukuje vietor a zhadzuje zo stromov posledné jesenné lístie. Pripomína mi to mamu. Mala rada jeseň priam ju zbožňovala. Vždy sme sa naháňali po záhrade a ohadzovali spadnutými listami. Nedokážem si predstaviť,že tu so mnou už nie je. Zomrela keď som mala 13 na autonehodu. Stále za nezistilo čo ju spôsobilo.....
Žijem v Bratislave  na dome s otcom a starším bratom Lukášom. Má 21 je vysoký a mierne svalnatý. Má zelené oči a hnedé brčkavé vlasy.  Stále nie je schopný odsťahovať sa niekam na byt. Pracuje ako fotograf.Jeho fotky vzbudzujú hrôzu ale zároveň vášeň a precítenie.Dokáže odfotiť to čo ľudia nevidia. Precíti krásu v tom čo by iný odvrhli. Rád fotí lupene ruží a západ slnka. Zatial čo on fotí ja sa túlam po vonku. Som samotár. Rada sa prechádzam po miestach na ktoré ľudské oko nedohliadne.
Pred pár dňami sa všetko zdalo v poriadku až na jednu vec. Ako som sa prechádzala po lese zbadala som bandu deciek. Nikdy som ich tu nevidela. Môj vnútorný hlas hovoril aby som išla bližšie, ale srdce a mozog mi nedovolili urobiť ani jeden krok. Sledovala som ich z dialky a počúvala o čom sa rozprávajú. Jeden vysoký chlapec sa zdvihol a podal niečo z kríkov. Bol naozaj nádherný. Vyzeral približne na 18, mal čierne vlasy a nádherné modré oči. Keď som uvidela čo to je rozbúchalo sa mi srdce. Bolo to bongo. Aspoň myslím, že sa to tak volá. Nikdy som to na živo nevidela iba som o tom počula. Podal ho menšiemu dievčaťu. Malo hnedé oči a hnedé až pomaly rišavé rozpustené vlasy. Bledšiu tvár a krásny úsmev. Bola naozaj pekná. Ostatní dvaja chlapci vyzerali ako dvojičky. Mali približne 17 rokov. Tmavo hnedé vlasy vyčesané do hora a zelené oči. Obidvaja boli celkom malí a vychudnutí.
Posadali si do kruhu a začali fajčiť. Približne 10 minút som tam len tak stála a pozorovala ich. Len tak vyfukovali dym a počúvali hudbu. Mali ako sa hovorí "v piči". Smiali sa a užívali si život taký aký ja nikdy nezažijem. Aspoň som si to myslela.

Zakázané OvocieWhere stories live. Discover now