1.Bölüm

26 0 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim 2. Hikayem inşallah beğenirsiniz başroldaki oyuncumuz anjuli.
Iyi okumalar.

Yine aynı bölgede dolaşıyorum. İnsan kokusu arttıkça kendimi tutamıcam diye korkuyorum. Hemen ordan ayrılıp eve doğru yol aldım.

Ben dünyadaki en güçlü tek melezim ve kimse bana karşı koyamaz. Adım anjuli bu isim biraz garip olsa da annem koymuş bu ismi ben her zaman farklı olacağım için annem farklı bir ismim olmasını da istemiş. Ama babam her zaman adımın Eva olmasını istemiş . Ama en sonunda annemin istediği isim olmuş.

Eve geldiğimde kendimi koltuğa attım. Çok yorulmuş ve acıkmıstım. Bugün annemler yeni katıldığım anormal okula gitmemi kutluyacaktık. Bu yüzden yemek hazırlamalıydım. Babam köken kurt olduğu için ona yemek yapacaktım. Annem ise vampir olduğu için o da başka bir yerde kan içecekti. Babamın yanında içerse babamın neye dönüşeceğini biliyorduk. O yüzden başka bir yerde içecekti.

●●●●●●●●●●●●●●●

Dışarıdan araba sesi geldiğinde annemlerin geldiğini anladım . Kapıyı açınca bana annem direk sarıldı. Sonra ben zar zor konuştum

_ anne ölüyorum lütfen!

_ hoşbulduk kızım dedi annem alayla.

Babam da o arada devreye girdi.

_ hadi içeri girelim çok acıktım .

_tom sanki sen hiç yemek yemiyorsun

_ sanki sen acıkmadın pearl

_ öfff hadi içeri girin

Sonunda içeri girdiklerinde babam hemen sofraya oturdu. Babam yemeğini yerken biz annemle salona geçtik ve lezzetli kanımızı içmeye başladık. Evet melez olabilirim ama vampir tarafım daha baskın napabilirim?

Ben vampir kurt büyücü peri meleziyim. Ve tek melez dim.

Yarın okula gidecektim. Ve onun için annem ve babam okula yakın tatlı bir ev tutmuşlardı. Hatta araba bile almışlardı.

Babam yemeğini bitirdikten sonra yanımıza geldi. Biraz konuştuktan sonra gitmeye karar verdiler . Annem ve babam ile vedalaştıktan sonra onlar gittiler. Bende yatağıma yatıp düşünmeye başladım.

Yarın gideceğim okulda en güçlü kişi ben olacaktım. Öğrencilere benden haber vereceklerine emindim. Çok heyecanlıydım. Neden böyle olduğunu bilmiyorum ama çok garip hissediyordum kendimi.

Ben sarı uzun saçlı güzel bir fiziği olan bir kızdım .Ve mavi gözlerim vardı. Eskiden arkadaşlarım beni çok kıskanırlardı.bu yüzden bir gün beni öldürmeye  çalıştılar ama bir işe yaramadı. O günden beri de zaten doğru düzgün arkadaşım olmadı. Zaten okula gidince herkesin benimle arkadaş olmak istiyeceğini düşünüyorum

Ben böyle düşünürken gözlerim artık yavaş yavaş kapanma ya başladı. Ve daha fazla dayanamayıp uyudum.

MELEZ'İN GÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin